timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


ha minden igaz......

2008.04.10. 09:53 - szabyk RST

tegnap ugye simán befontam a hajam,mikor kiderült mégsem 100-as az autóm a KOE-ra.
felhívtam pár embert mi van ilyenkor.volt aki azt mondta ne foglalkozzak vele,volt aki azt hogy fékezzek a cél előtt(ne legyen magas a sebesség),volt aki azt hogy simán kióvhatnak.

Kicsit törtük a fejünket Gizi-vel,mikor adott egy ötletet.
arra gondoltunk felhívjuk Schuszter Zoli-t hátha tud segíteni......azt tudtam hogy Soma csövezése az 1/9-be készülőben volt náluk,azt is hogy jól és gyorsan dolgoznak.
fel is hívtam elsőnek őt.mondta hogy Somodi György a mester aki készíti a csövet nem szeret kapkodni és nem biztos hogy örülni fog annak hogy én 2-3 nap alatt szeretném becsöveztetni az autót,nembeszélve ugye Soma barátomról aki ekkor még semmit nem tudott az ellene tervezett "terrorista" támadásról......:)

fel is hívtam,gondoltam megkérdezem őt is.elmeséltem neki a történetet de csak a végén mertem megkérdeni mit szólna hozzá,ha az autója parkoló állásba kerülne 2-3napra......
szó nélkül azt mondta,hogy semmi gond sima ügy!!!!!
telefon vissza Zolinak,hogy mit beszélt Gyurival.volt dráma mivel mindent át kellett szervezni,de azt mondták ha du-n oda tudom vinni az autót akkor valószínű szombatra megoldják a csövet.

már csak 2 gondom volt.hogy kerül át a 16-ba az autó ilyen gyorsan és miből fizetem ki ennek az egésznek a vonzatait:)))

gyors szervezkedés után sikerült trélert intézni és átvinni az autót a 16-ba.
És Tóth Robi kollegám(aki segített az egész autó összeszerelésében is)felajánlott némi kölcsönt a nem tervezett kiadásokra.

egyenlőre ugy tünik így sikerül elindulni,nem kevés szervezőmunka és nem kevés segítség árán.
szeretném megköszönni itt is mindenkinek aki segített!!!!!

 

KÖSZI FIÚK!








Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlő
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327