timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Dráma....kiégett motortér......:(

2008.10.15. 09:57 - szabyk RST

mint azt tudjátok többen is az utólsó Lacházán nem vettem már részt....

az oka is többek számára nyilvánvaló..de azért leírom,hisz sokan vannak akik nem tudnak mindent....

az utólsó OB futamra már nem terveztem semmi fejlesztést,hisz tudtuk több ponton is elértük a teljesítés határát.
így nyugalommal vágtam neki ennek a fordulónak......teljesen rendben is volt minden délelőtt....
nem sikerült jó időket futni,még a tapadással voltak gondok...
mikor sikerült némi tapadást találni akkor pedig a kuplung mondta azt,hogy köszöni szépen.....
megint megcsúszott,4.ben és nem is a megszokott módon.....iszonyatos energiávak rezonálta be az egész autót.....így elvettem a gázt inkábbb......
két futamot tudtam lemenni....
a harmadik futam elején kezdődött az armageddon...........
a második váltásakor iszonyat durranás......keverék elszegényedik(1.35lambda) el is vettem de a motor járt így arra gondoltam végiggurulok,és a depóban megnézzük hol is a hiba....kár volt.

gondolkodtam gurulás közben mi is lehet...őszintén szólva az AC hibájára,vagy dugulásra gondoltam.....

végigcsorogtam a pályán...mikor készültem visszafordulni....óriási,fél méteres lágok csaptak fel a géptető alól......uhhh ez nem tréfa már....
motor leállít...és néztem mi is történik.....eltelt talán fél perc mire felfogtam,hogy ég a motorterem.....
kocsiból ki...motorháztető feltép.....érdekes látvány fogadott...
a tűz nem volt olyan "intenzív" mint a benzin tüzek általában....és nem is a motor hanem a tűzfal környéke égett....
túzoltó készülék persze ohne..:(  (koe-n kivetették mondván életveszélyes,és nem is tettem vissza:S)....

így csak bíztam benne,hogy nem ég le az egész autó......

gondoltam felhívom sanyát,hátha nem látják mi a szitu....(előtte már beszéltem mással)
telefon a kézben.....autó egyszer csak indítózik....és szépen elindul a szántó felé(persze közben lángolt nem is picit)....:))))
hát ez fasza...még a legelőt is felgyujtom................:)))))

a telefon elmaradt.....a tűzoltók jöttek...halonnal el is oltották,szűk 20mp alatt......

azt gondolom a fő dolgok nem sérültek......(motor és a többi)

de ami műanyag vagy éghető az minden oda lett..........(érzékelők,csövek,kábelköteg injektorok,stb)

a károk felmérését még nem kezdtük el,egyszerűen nem volt kedvem foglalkozni a dologgal...

ami már most látszik.....a benzinnyomásszabályozó hipp-hopp eltünt.nem keresem az okokat mi lehetett a baj,de akár ez is közöttük szerepelhet.

ami nagyon érdekes volt,és jól esett az az összefogás amit a rendezők és a nézők tanusítottak felém.pénzgyüjtésbe kezdtek,hogy motiváljanak a további versenyzésre....ezt itt meg is köszönném mindenkinek aki segített valahogyan!!

(ha valakit ez zavar,és(vagy) érdekli mennyi is jött össze akkor privátban szívesen válaszolok;)

 

köszönöm nektek!!

 

és köszönöm mindenkinek a 2008-as évet.mindenkinek aki segített(gizi,sanya,Toth Robi,soma,zoli,ave)......és mindenki akit esetleg kihagytam!!!!

azt gondolom esemény és eredménydús évet tudunk magunk mögött....sanyával nem sikerült zöldágra vergődnom(még)..de talán az idén volt,hosszú idő után az ,hogy versenyeztünk párszor......ez ha minden összejön jövőre újra áll;)

Az RWD project ezzel a dologgal bukott egyenlőre....így jövre is marad a Fiesta,de átalakításokkal.hogy legyen miért kimennünk 2009-ben is,)

 

itt van néhány kép a mostani állásról:

 

 

 








Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlő
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327