timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


elkéstünk....

2009.03.22. 20:38 - szabyk RST

Láttátok....elkéstünk...nem volt elég idő November óta,hogy elkészüljön az autó...ezt nem is értem egészen,de így alakult nincsen mit tenni...

rajtunk nem múlott a dolog,azt gondolom...három hete éjt nappallá téve dolgoztunk....kevés volt...

itt szeretném megragadni az alkalmat,hogy köszönetet mondjak mindenkinek aki segített, nem is keveset..

Gizi
Toth Robi
Sípos Gabi
Jeri
és a többi kollégám is akit "hátrányosan" érintett....nem kis áldozatot hozott mindenki 

KÖSZÖNÖM

és persze mindeninek aki kimaradt....(tudják azok akikről szó van)....

de ne térjünk el nagyon a témától.....

dolgoztunk...

az autó elkerült a Gyula turbo műhelyébe, ahol elkészütek az átalakított féltengelyek.
amit még tesztelnünk kell,de az anyag minősége eléggé bíztató...ha mégsem működne akkor teljesen egyedi gyártású kell majd....íme

az eredeti cucc amúgy egy Mondeo 2.5V6 féltengely...nem találtam erősebb cuccot ami elérhető áron van és összepárosítható a többi komponenssel......kiderül mire lesz elég....

közben a kipuff "rendszer" is elkészült.....

hogy azért ne csak 2 szálon fusson a dolog,le kellett méreteznem a kábelköteget és egy "térképet" kellett csinálni, amit elküldtem Powered kollégának aki nagyon segítőkészen mindent félretéve legyártatta azt nekem...köszönöm.!!!

mikor visszakaptuk az autót tudtam,hogy szivattyú utca következik.....

kezdődött a szuper gyártású pedálgéppel....amit amúgy is 2 napig hekkeltünk (ugye a hidro kuplung)..mire bement a helyére.....
hát kérem szépen konkrétan a kuplungot nem tudtam kinyomni vele(ami ugye azért jóval nagyobb meló,mint a gyári)mert nyeklett-nyaklott,nem kicsit.
órákig merevítgettük mire használható állapotba hoztuk.
 

következett a lengőkarok átalakítása,hogy a futóművet is versenyképes állapotba lehessen hozni....(ugye a felni gumi kombó nem kicsit eltér majd a 2008-as konfigtól)
ezt egy gyerekkori barátomnak köszönhetően sikerült eléggé könnyen és gyorsan kivitelezni,ezzel nem volt sok gond!össze is szórtam a futóművet,hát érdekes eredménye lett...ugye a futóműves nem maradhat munka nélkül...,de ez megit egy másik történet:)

következett a váltókulissza....hehe.....Ford....csak a Focus-ban volt kb 3féle váltókapcsóló mechanizmus...3 féle kulissza..és vagy 3féle bowden(2000-2004ig)....naná,hogy nekem nem sitmmelt semmi semmivel.....a három féle cuccból kellett összelegózni a működő verziót....(mert ugye ügyes voltam és előre vettem egy B&M short shiftert így a kulissza adott volt már)
ha már bowdenes a váltó annyit tudtunk tenni a jó ügy érdekében,hogy a kulisszát teljesen szabadon mozgatva a nekem pont megfelelő pozicióba tudtuk állítani...következett a hidegzuhany....mikor próbálgattam a váltásokat kb 10 alkalomból 3szor kettesből egyesbe ment vissza a váltó a hármas helyett....:S full para ez az amire szerintem senki nem vágyik....megoldást kellett találni erre is...de hála picit fejlesztettünk a gyári mechanikán és most jó!
ez is eltartott pár napig mire megoldódott...

benzinrendszer....ez is egyszerű csak úgy Szabi módra....eldöntöttem,hogy ha lehet az idén szeretném kipróbálni az E85-öt..de ugye ez"pici" fejlesztést kívánt ezen a téren is..(ugye emlékeztek rá,hogy mi is volt a tavalyi tűz oka)..hát nem bíztunk a véletlenre..1600ccm befecsik 2db 044-es AC...6AN-es rendszer 2 csövön támad..hát nem egyszerű az élet szinte mindenből duplán kellett....de Sanya és Krisztián segített minden téren....köszönet nekik itt is....

az intercoolert is egy kompakt jobb hatásfokú darabra cserélném....erre csak egy mód lehetett,ha vizes hűtőt veszek....hát szerváltam egyet.....ezt is be kellett faragni úgy,hogy a legjobb hatásfokkal dolgozzon  íme:

persze külön szivattyú,külön "ice box"....hátha stabil hőmérsékletet sikerül előállítani....
és ugye az sem mindegy,hogy az egész nyomóág kb.60cm lett ;)

és ugye volt sok apróság is....le fényeztettem az orrát az autónak....az is idő...
 

addig jutottunk,hogy a motortérben bent van a kábelköteg a kocsiszekrényben kell még megcsinálni a a kapcsolótábla a műszerek és a többi kütyü kábelezését.....

utána elméletileg indítható a motor és el lehet kezdeni a progizást is....(mondjuk azt még nem találtam ki hol és hogyan...)

remélem a következő versenyen tudunk indulni....és kiderül mit is sikerült fejleszteni 2009-re...

a mostani állapot...

egyelőre ennyi ;)

 

 

 

 








Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlő
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327