timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

KOE két második és OB I. helyezés

 Amilyen jól alakult a KOE annyira rossz volt az utolsó verseny. De kezdjünk a KOE versenysorozat Kiskunlacházi versenyével ami a KOE East nevet viselte és itt elöször Diesel kategóriával bővült a sorozat kiírása.

A KOE egyben Dragracing és OB sorozat rész is volt. Tehát nyugottan mondhatom volt tétje az itt megszerzett pontoknak és a győzelmeknek. A kvalifikácón 10,838 volt talán a legjobb eredmény amit el tudtunk érni. Sajnos a leömlő feljlesztése nem hozta meg a kívánat hatást, sőt. Vasárnap hajnalra a Csapat új turbo-t rakott fel, ha menjünk maximum powerrel.

Bevált, a kocsi folyamatosan 11s alatt tudott teljesíteni üzembiztosan. A AP6 kvalifikációját meg is tudtuk így nyerni. Sajnos TDiTomi autója nem tudott most rajthoz állnim ezért a pontversenyben elfoglalt helyét sem tudta megtartani. Végigmentünk a döntőben és Ponya Ellen mentünk egy 10,82s időt ami új idő csúcsnak is számatott nekünk és a kategóriánknak is. Az érdekesebb talán a 195 km/h állandónak mondható végsebbesség megnövekedése 210 km/h-ra. Időben nem jelentkezett ez a javulás,de a N2O ( nitro ) jótékonyan megtette a hatását. J

Szentesi Pisti és a Kohári Zoli tanácsára megváltoztattuk a Super Final-ra a beállításokat a nitroval kapcsolatban. Már nem csak 3-4 hanem 1-2-3-4 fokozatban is volt nitro.

Az OB Super Finaljában volt egy – és nem túlzok ha azt mondom – az év számomra legizgalmasabb futama. A futamot Killer Bee és a Red Rocket Ellen mentük. Gyujtás problémák miatt nem volt 100 % a Honda, de így tudtunk menni egy szoros futamot vele. Az év közbeni vitáktól ami a mi beszélgetéseinket jellemezte mégis azt gondolom jelen pillanatban V. Sanyi a Magyar Drag sport meghatározó alakja és bajnoka 2009 ben. Mentünk ellene egy új csúcsot 10,419@213 J

Sajnos mi kikaptunk és 3.helyzést értük így el az összetett OB super Finaléban.

A KOE Super Final nem 8-as hanem 16-os táblát használ. Mentünk itt minden kocsival. Porsche Techart és Sanyi LOW-011 Turbo-ás Hondájával, nom meg Jeff ( dragraning.ro ).

A legutolsó Jeff Ellen az év futama volt a Csapat részéről. Új csúcsot sikerült itt is villantani : 10,3@213 J . Azt gondoljuk egyenlőre ez méltó a KOE és a DragRacing rendezvényeihez ami a Magyar Drag Sport hírnevének öregbítésére vonatkozik.

Így döntőbe jutottunk, ahol sajnos motor hiba miatt verseny nélkül veszetettünk. Így lettünk 2.dikak a KOE Super Final-jában is!

Az utolsó versenyen sajnos több műszaki hiba és óvás is hátráltatta a versenyzésünket. Nem sikerül időben javítanunk és az OB I. helyét megnyertük a kategóriában. Az összetett értékelésben pedig 4. helyzettek lettünk.

GRATULÁLUNK minden helyzettnek és kívánunk nekik további sikereket a jövőjüket illetően.

JOE










                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések