timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Fejlődött az autó, méghozzá elég rendesen.
Az időeredmény ennek ellenére sajnos nem sokat javult, csupán 3 századot. Ezt kizárólag a tapadás hiánya okozza! Tessék megnézni, a korábbi mérésnél 60-ig 3 mp kellett, most 3.25 mp. 100-ra viszont korábban 6.39 mp kellett, most már 6.06 elég! A célvonali sebesség 126 km/h-ról 134 km/h-ra emelkedett. A teljesítmény görbéket nézve az is világos, hogy a csúcsteljesítmény nem nőtt túl sokat, viszont jóval alacsonyabb fordulaton is nagyon húz az autó. (nyomaték!)
A videók között megtalálható ennek a mérésnek a videófelvétele, érdemes megnézni!
 Kicsit problémás indulás, csúsztatott kuplunggal kezd, de amint a kuplung megtapad, a kerekek elforognak és egész komolyat húz. Kb. 3 mp-nél tapadnak meg a kerekek. Még a kettes elején is elpörögtek a kerekek egy rövid ideig, de ehhez azért már kevés az ereje.
A kettes váltása lehetne egy picit gyorsabb, de a hármast már villámgyorsan kapcsolta, ez a 80-120 versenyben jobb pozicióhoz segíti a Hondát.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések