timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Ez egy elég ritka darab. 5 hengeres 20 szelepes turbómotor Porsche tuninggal, Porsche fékekkel, Porsche tükrökkel, meg még ki tudja mivel. :)
A jó rajt érdekében kapott négy kopott és kőkeményre fújt gumit, amelyeket így viszonylag könnyen el tudott pörgetni. A nagy turbó miatt ugyanis könnyen befullad a motor, ha nem marad nagy fordulatszámon.
A turbólyuk nagyon jól megfigyelhető a váltások után is, kb. 0.5 mp kell ahhoz, hogy a maximális gyorsítást elérje az adott fokozatban. Ez az igazi turbó feeling! :)
A keréken leadott teljesítménye ismét túl sok ahhoz, hogy ráférjen a grafikonra, kb.290 körül végződik.
(Ezt a problémát hamarosan orvosolni fogom.)

A mérés videófelvétele is letölthető.

 Egy várva várt mérés, sajnos csak félsiker. Az első kisérlet 1.5 bar töltőnyomással, nitró nélkül(!) ugyan szépen sikerült, -ez látható itt-, de a második kisréletnél a nitrórendszer aktivizálása után valami apró alkatrész beadta a kulcsot, így teljesen nem mutathatta ki foga fehérjét az autó.
De így is igen szépet teljesített. Mégegyszer kihangsúlyozom, hogy ez az eredmény nitró nélkül, 1.5 bar töltőnyomással született.

Ellentétben a legtöbb összkerékhajtású autóval a hajtás kimélése céljából ez a Delta csúsztatott kuplunggal indul. Ha figyelembe vesszük milyen hosszú az egyes, ez logikus megoldásnak tűnik.
A váltások után van némi turbólyuk, de igazából nem vészes és valószínüleg nitróval mégkevésbé.
Na majd meglátjuk, ha újramérjük. :)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327