timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Egy Magyarországon elég ritka márka még ritkább típusa, a híres 1.8-as K sorozatú motorral. Ez az egyik kurrens tuningmotor alap a szigetországban.
Végülis egész jó indulást tudott produkálni, egész sokáig sikerült 0.5 g fölött tartani a pillanatnyi gyorsulást. Az első váltás kissé visszafogott, de a harmadik fokozat kapcsolása már egész gyorsan ment.
 CCH legújabb kreálmánya ez az eredetileg 75 lovas 1.4-es SOHC motoros Civic. Nem tudom meglepő-e, de ez is turbós. :) Greddy kit, jó kis masszív öntény leömlővel, 0.5 baros töltőnyomással, ESI szívóoldallal. Egyébként gyári motor, csak az ECU lett meghekkelve, már szekvenciális befecskendezést használ. Mellesleg eladó.
Sok tapadás persze nem volt a nagy hidegben. Az ereje talán egy kicsit egy VTI alatt van, viszont jól láthatóan ezt a 120WHP körüli értéket nagyon széles tartományban produkálja. Így aztán kb. egált megy egy VTI-vel. Viszont alacsonyabb fordulaton biztosan előnyben van a kis turbós.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések