timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Ez sem egy igazi rajtgép, de mindenképpen hatásosabban használja ki a 4x4 hajtás előnyeit, mint V6-os társa. No persze erősebb is, egy nagyobb turbó, egy nagyobb intercooler és egy ezekhez igazított chip a főbb módositások.
Bár kissé 'darabos' lett a teljesítménygörbe, azért látszik valamelyest, hogy a váltások után adja a legnagyobb teljesítményt a kerékre, de nem sokat esik az adott fokozot végéig.
 Az alapmotor, apróbb módosításokkal. Sajnos a negyed mérföld nem fért bele a 19 másodpercbe, ezért nem látszik, de megmértük, rollout nélkül
20.14 @ 108 km/h jött ki.
Az erő hiánya már egyesben is megmutatkozik, nem nagyon akart elkaparni, a teljesítménygörbe már majdnem ugyanazt mutatja, mint a következő fokozatban. A különbség a motor tehetetlenségéből adódik, mivel egyesben jóval gyorsabban kell a fordulatszámnak növekednie -nagyobb a gyorsulás- így nagyobb teljesítmény veszik el, mint a további fokozatokban.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések