timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Mivel semi-slick gumikkal mértünk a rajt nem is rossz. Utána viszont meglehetősen érdekes a futam. A teljesítmény szinte folyamatosan csökken a fordulatszám növekedésével, pedig alig 6000-ig forgattuk a motort. Az emelt töltőnyomás vezérlése még nem igazán megoldott, valószínűleg ennek is szerepe van ebben a furcsa teljesítménygörbében. Gyárilag 110 lóerős, de chiptuning s nagyobb turbó, intercooler került bele.
A rajt átlagos egy ilyen nehéz elsőkerékhajtású autótól utcai gumival ritkán látunk jobbat.
Kettes elején, illetve kisebb mértékben hármasban is látszik némi turbólyuk.
Kb. 110 km/h-ig gyorsított, így nincs 80-120 eredmény.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések