timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Egy másik Focus ST, ez teljesen gyári. A tapadással itt nincs gond, szépen tartja 0.5 g felett egyesben.
Teljesítményben és tömegben nincs igazán eltérés a másik ST-hez képest, a célvonali sebességek is elég hasonlóak, a ET-k közti különbség egyesben alakul ki. Bár a váltási pontok eltérnek, szerintem ezt csak az alacsonyabb fordulatszámon való váltás okozza. Ezt támasztja alá, hogy a negyedik fokozat kapcsolása közel azonos sebességnél, kicsivel 140 km/h alatt van.
 A rövid fokozatainak, és az extrém kicsi kerekeinek (175/50R13 gumik) köszönhetően egész szépen gyorsul. Nem rossz a rajtja sem, bár kissé lassan találta meg az ideális tapadási pontot.
A váltások igazán szenzációsak: kb. 200 ms körüliek, ami ugye alig lassabb, mint a most piacon levő leggyorsabb félautómata váltók. (pl. SMG)
Szóval ez az igazi Sebes Marok Gangolás! :)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések