timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
8, a gyárinál nagyobb szelep, chip, egy szivómotorból származó vezérműtengely, és csúszos kuplung.
Nem az az erezd el a hajam rajt, de azért egy átlagos elsőkerekesnél így is jobban teljesít.
Váltások után nagyon prominens a turbólyuk, több mint fél másodperc, mire magához tér.
Harmadik vége felé, 12 másodpercnél van egy kisebb teljesítményesés, de nem jelentős.
 Nekem a kedvenc Alfa típusom a 166-os, mondjuk inkább valami pörgős V6-os benzinmotorral.
Na de beszéljünk inkább erről a dízelről. A rajt itt sem lett az igazi, sajnos, valószinüleg itt is visszavett a gázból egy kicsit a pilólta.
Jól láthatóan túlpörgette már az egyes fokozatot is, de a kettest főleg, a váltás előtt közvetlenül már csak alig a felét adja le a teljesítményének.
Hármasban már nem volt gond.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések