timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
A világon egyedülálló ez a C3-as Corvette, ugyanis összkerékhajtású. Az első hajtás egy Syclone-ból származik, ami TH400-as automata váltóhoz csatlakozik. Az 5.7-es motort egyetlen hatalmas turbó lélegezteti. Akkora ez a csiga, hogy még egy ekkora motor sem tudja felpörgetni a rajtnál, ezért nitrót használ a rajt megsegítésére.
Nitrózni viszont nem lehet álló helyzetből azonnal, ezért a kissé elnyúló megindulás, az első fél másodpercben nem gyorsult még igazán.
A transbrake miatt hiába automata a váltó, kézzel kell váltani a fokozatokat, először kevéssel 100 előtt, majd 140-nél vált, onnan végig a harmadik fokozatban megy egészen a célig.
Nem tudom egyesben meddig ment a nitró, de az biztos, hogy kettesben egyáltalán nem, csak hármasban nyomta rá 5 mp körül, ez nagyon szépen látszik is a diagramon.
A magas negyedmérföldes célvonali sebességet figyelembe véve meglepő, hogy nem tolta végig a futamot, a nitrót már 320 méter körül elvette, majd 360 körül a gázt is.
Grzegorz elmondása alapján azért, mert egyelőre eddig ér a váltó, a motort egyelőre nem lehet tovább forgatni (6500) és ilyen teljesítmény mellett a limiterbe belekergetni nagyon kockázatos.
A hivatalos mérés szerint ez volt a legjobb autós eredmény aznap, 9.546 @ 236.
A döntőben kevéssel kapott ki csapattársától, Marcin -tól (GMC Typhoon), így a második helyet szerezte meg.
 





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327