timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
2007-es GL 420-es Merga Brabus tuninggal. A gyári 306 lóerőből lett vagy 350, és a 700 Nm-ből is kapott egy újabb 100-ast. (Brabus tuninglap)
Nagyon erős hátszélben mértünk, ezért a teljesítmény értékeket fentartással kell kezelni.
Ennél az autónál a hipermodern 7 sebességes váltót nem lehet úgy megfékezni, mint a klasszikus autómatákat. Próbáltuk megemelt fordulatszámról elengedni, de mint látható a Mercedesnél nem szeretnék, ha esetleg megillyednének az utasok egy nagyon rántástól. Nagyon finoman és lassan kúszik fel a gyorsulás 0.6g fölé, ami végülis nem rossz érték, de ezt csak nagyon rövid ideig tudja.
A túl finom megindulás miatt hatalmas a rollout idő, több mint 5 tizedbe telt az első 30 centi megtétele.
A nagy visszaesések a váltásokat jelzik.
A mérés mókás videófelvétele a blogomban.
 Ez gondolom mindenkit meglep, legalábbis elsőre.
Azért ez az autót 5 literes 300 Le-s V8 motor hajtja, többet várnánk tőle.
A videó is igazolja viszont, hogy ezt az autót is inkább kényelemre tervezték mint gyorsulásra.
Az autó maga és főleg a hangja gyönyörű, alapjáraton szinte néma, padlógázon meg olyan mint egy Zil. (legalábbis indulás után egy rövid ideig)
Kétszer is próbáltuk, a másik idő is 10.31 volt! A 0-100 pedig 7.61. Szóval kicsit "programozottan" fut.
Érdekesség, hogy a full luxus bőr és fa beltérben nem találtam olyan helyet, ahol jól rögzíthettük volna a műszert, így a tetőablak és az az elhúzható kárpit közé szorítottuk be. Nagyon tuti helye volt. :)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327