timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
"Kuki" 1991-es Honda Civicjében egy Type-R Civicből származó K20-as 2.1 literre felfúrt motor dohog.
14:1-es kompresszió, 54-es hengerenkénti pillangó, durva tengelyek, meg ami még kell. Az eredményességét leginkább a benzinellátás problémája okozta, többször előfordult, hogy annyira fellevegősödött a rendszer, hogy leállt a motorja.
A King of Europe East stock street katagóriájának kisdöntőjét is részben emiatt vesztette el.
Látható, hogy nem kapcsolt negyediket, sőt 60 méterrel a cél előtt nemcsak gurult, hanem már fékezett is. Persze vigyáznia kellett, hogy sokkal jobbat nem menjen ennél, hiszen egy 12.0-nál jobb edzéseredmény után átsorolták volna a stock streetből a street FWD-be, ahol Vogelsinger Sanyi 11.1-je ellen kellett volna helytállnia.
Így sem lett ez rossz, ez volt a második legjobb futamja vasárnap. Hivatalos mérés szerint 12.2 @ 180 km/h, ez 15" rollout mellett ez szépen ki is jön a műszeres mérésből is. Szombaton megkötés nélkül sem tudott 12 alá menni, de a 12.04 @ 194 azért mindenképpen szép eredmény egy szívó négyhengerestől.
A kettes-hármas váltásnál látható, hogy elég sokáig tartott, mivel beleforgatta a motort a limiterbe.
A tapadás és az erő aránya ideális, kettesben pont a tapadási ponton kezd el húzni és ebben a fokozatban már egyáltalán nem kapar el.
 Ahhoz képest, hogy itt már egész nedves volt a pálya, egyáltalán nem rossz ez a rajt, sőt a továbbiakban is teljesen rendben van a futam.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések