timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Magyarország leggyorsabb négykerekű járműve, Erdős Csabi Top dragstere*.
8.2 literes Chevy Big block V8, Powerglide két fokozatú automata váltó, hatalmas drag gumik, kis tömeg és ideális súlyeloszlás a recept a 7 másodperces negyedmérföldhöz. Persze a -legkisebb lehetséges- 200-as nitró löketet se feledjük el.
Ebben a futamban Szabó Zsolt vezette a dragstert,
a 7.79 @ 277 hivatalos időeredmény kevesebb, mint 1 tizeddel volt csak rosszabb Csabi országos csúcsánál (7.701 @ 279), amit szintén ezen a napon állított fel.
Van még a járműben potenciál, hiszen a jelenlegi nitrórendszerrel egészen 500-as löketig mehet, sőt, egy újabb palack beépítése után ezt akár duplázhatja is!
De nézzük ezt a futamot!
Nem akármi, ahogy kilő a vonalról, nem gondoltam volna, hogy lehetséges kezeletlen pályán 1.1-es 60 lábat produkálni. Ez azt jelenti, hogy a remekül rajtoltó Vogelsinger Sanyi mire a 60 lábas fotocellához érne, már 20 méter hátrányban lenne a dragsterrel szemben!
Ez bizony 2g-s gyorsulást jelent egy teljes másodpercen keresztül. Ezután meredeken esik a lendület, de 150 km/h-nál, a váltáskor még mindíg 1g felett gyorsít. Csak 250 felett esik a halandók által elérhető szint alá a gyorsulás. Félelmetes.

*: A Top Dragster kategóriáról itt olvashatsz.
 Végre a Wankel is bizonyít! Nem rossz műsor!
Jó a tapadás egyesben, utcai gumikkal ennél jobbat csak összkerékhajtással láttam. No meg Skodával :)
A második fokozat elején majd egy másodpercig a turbólyuk elég jól látható. Ha rövidebben is, de ez a hármas elején is látható. (adott fokozatban a gyorsulás maximum nem a fokozat elején van)
Sikerült az 1/4 mérföldet is végigmérni. Pont! :)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések