timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Ez egy rendes powerstart volt, féken állva felpörgetve a motort, illetve ezáltal a kisebb turbót is a rajt előtt. Így jelentősen jobb rajtot produkált, mint a sima "padlót neki" módszer. (Hamarosan látható lesz az összevetés is)
0.8g persze nem világcsúcs, de ez már igen kellemes ülésbe szorulás a bent ülőknek.
A hatfokozatú automata elég feltünően teszi a dolgát, hatalmas lyukak láthatóak a fokozatok között, az amerikai automatáktól nem ezt szokhattuk meg. Nem kizárt, hogy a sport fokozat direkt csinál ilyen gödröket, hogy érezze is a sofőr a sportosságot.
 Tuningolt 5.7-es V8-as motor, sima szívó, igaz spéci drag radial gumikkal. Kicsit mókás, hogy ez a futam lett a legjobb a három mért próbálkozásból. A videón jól látszik, hogy nagyon megtapadtak a kerekek, így durván befulladt a motor. Mégis, a hatalmas nyomaték segítségével még alacsony fordulatról is szépen gyorsít. A hármas váltását kicsit ugyan elbénázta, de így is igen szép eredményt produkált.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések