A dragracing.hu versenysorozat street (S1) kategóriás menője. Teljesen utcai autó. A Toyo 888 gumikon igen szép rajtot produkált. Nagyon erős is az autó. Az egyes láthatóan nagyon sokáig lett forgatva, de ez esetben ez helyes taktikának tűnik. Bár kettesbe váltás után ott a szokásos nagy rántás, de utána nem gyorsul jobban, mint az egyes végén. Nagyon gyorsak a váltások is, főleg a legnehezebb, 2->3 sikerült pazarul, alig 0.13 mp-be telt. Ez jobb, mint amit egy Ferrari Enzo robotizált szekvenciális váltója tud. Upsz! :)
Az egyest egy kicsit sikerült beleforgatni a leszabályzási tartományba, de alig észrevehető a hatása, és négy kisérletből így is ez lett a legjobb. Nehéz vele jót rajtolni, a 0.5 g-t épp, hogy túl tudta lépni egyesben. A hármas kapcsolása viszont igazán jól sikerült, nem tartott tovább mint 0.2 mp. (200 ms)
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...