timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Talán az első példány az országban és már nem gyári. :) Kapott nyitott kipuff rendszert, plusz valami chipet is, de állítólag a töltőnyomás még a gyári szinten van. Az mindenesetre látszik a teljesítménygörbéből, hogy kerekén leadja a főtengelyre megadott katalógusadatot*. Egy kissé meglepő a görbe csökkenő jellege a futam alatt.
Messze nem voltak ideálisak a körülmények, a hatalmas 20" kerekekre szerelt gumik túl sok tapadást nem találtak ebben a hidegben. De így is igazán szép számok születtek.
Végre mértem egy igazi duplakuplungos autót és valóban olyan, mint amit igértek a prospektusok, a váltások szinte észrevehetetlenek, mint egy klasszikus automata váltónál. A váltási pontok kicsivel 2 mp után, 4 mp előtt, 6 mp és 9.5 mp körül.
A hivatalos mérés szerint ez a futam 11.19 @ 201 volt, ehhez igen szép hosszú rollout kellett. Mondjuk ekkora kerekekkel talán nem lehetetlen.

*: Imhol azért két cikk, ahol gyári GT-R-eket méregettek görgőspadon:
http://www.edmunds.com/...
http://www.motortrend.com/...
 Pityukaaa másik 323-as kasztija (ez zöld) egy 1.8-as V6-os motorral! A világ egyik legkisebb V6-os motorja egy MX-3-ból származik, gyárilag 136 lóerőnek mondták. Hogy mi van módosítva rajta nem tudom, de a hangjából arra tippelnék, hogy kipufogórendszer az elég nyitott.
Egészen jól megindult, 0.55g-t is elérte a gyorsulás.
A váltások után látható csúcsok kicsit eltérnek a szokásostól, nem hegyesek. Ezt a némileg megcsúszó kuplung okozhatta, így lassabban fékeződött vissza a motor a váltás után.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések