timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Ennél a mérésnél nem a minél jobb idő elérésén volt a hangsúly, hanem a teljesítménymérésen.
A keréken mért 100 Le kb. 115-120 Le lehet a főtengelyen. (becslés!)
Jobb időeredmény eléréséhez keményebben kellett volna indulni és rángatva váltani. Így, kiméletesen vezetve, nem sikerült elérni a gyári 0-100 km/h adatot sem, pedig az autó chiptuning után került mérésre.
 Igazi csiga, de piszok takarékos is (4.5l/100km) a világ talán legcsúnyább autója. No persze ez elég szubjektív.
800 ccm, 41 lóerő papíron, ezt hozza is, szerintem a rajt sem rossz ahhoz képest, hogy miről is beszélünk. Gyors váltások, alacsony gyorsulás.
Mértünk 1/4 mérföldet is, de nem fért be a 19mp-s szintidő alá, 20.26 @ 106-ot produkált.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327