A csoportos versenyautó, sivító tolókerekes váltóval, 1.6-os motorral, intermediate gumikon, száraz pályán. Jól látható a homológ váltó hatása. A hoszzú egyes az 5. helyén, mivel ez a legritkábban használt fokozat, a kettes van az egyes helyén, a hármas a kettes helyén, és így tovább. Mivel az első váltáskor elég hosszú úton kell mozgatni a váltókart, ez elég sok időbe telik, a többi váltáshoz képest ez láthatóan lassabb. Az erősen rázkódó kasztni miatt a szokásosnál nagyobb görbesimitást kell alkalmazni, ezért a késöbbi váltások helye sem olyan markáns, mint általában szokott. De azért így is elég egyértelmű. A tapadás meginduláskor nem túl kiemelkedő, de hát egy rally autónál nem is a rajt a legfontosabb. | | Brutális ez a Corsa, elképesztően hangos, meglehetősen irányíthatatlan, meglehetősen életveszélyes, de nagyon gyors is! Tavaly ugyanezzel a 2 literes nitrós GSI motorral egy elsőkerékhajtású Kadett kasztniban 12.6-os legjobb időt tudott a Rábaringen, 183 km/h-s sebességgel.
Idén ez a motor, már a sofőr mögött dolgozik és a hátsó kereket hajtja.
A nap legjobb futamát sikerült rögzíteni, a hivatalos mérés szerint 4 századmásodperc sikerült 12 mp-nél jobbat mennie! Szép! A váltásokon azonban még lehet dolgozni, szóval biztos lesz ez még gyorsabb is! :) |