timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
31.

diagram
 7.82 @ 152       0-100:  3.99       80-120:  2.37
Subaru Impreza GT - STi hybrid
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.01.05.

Ismét javítani tudott, nem is keveset! 100 km/h-ra két váltással sem kell neki 4 másodperc. 3.99... Hinnye, na, ez azért már ütős, nemigaz?
Ráadásul egy fokkal kisebb turbóval megy jobban. (a turbinaház kisebb, hogy precíz legyek)
No persze nem első próbálkozásra sikerült, hiába a rajtprogram, ilyen teljesítmény mellett ez már néha sok is, a tökéletes rajt, csak ritkán jön össze.
Elnézegetve a diagramot, azért az félelmetes, hogy hármasban 100-tól úgy gyorsul, mint egy jó elsőkerékhajtású autó egyesben 0-ról.
A mérés egyetlen szépséghibája az elszúrt váltás 5-be, emiatt a 1/4 mérföldes célvonali sebesség picit alacsonyabb a lehetségesnél.

32.

diagram
 7.83 @ 155       0-100:  3.74       80-120:  2.24
Mitsubishi Lancer Evo IX (ZsoltGTI)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2012.01.30.

Elég sokat alakítottunk az autón az előző méréshez képest, de meg is lett az eredménye. A motorbelső még mindig gyári, de a turbóra nagyobb hidegoldal került, a Pectel computer helyett a Gyári Ecu került vissza, amit az Extrem Ecu programoz és bekerültek a nagyobb, 1450 cc befecsik is, amikkel már etanollal megy. A tiltás ki lett tolva 7800 rpm-re, így második fokozatban eléri a 100 km/h-t. A mérés alatt kb. -5 fok lehetett és még ennek ellenére is nagyon jól tapadtak a téli Hakapelita gumik.

33.

diagram
 7.91 @ 171       0-100:  4.08       80-120:  1.90
Honda Civic turbo 5-gen (CCH)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Tököl, 2006.10.22.

Fejlődik az autó, de sajnos nem problémamentesen. Ebben a futamban is check engine-t dobott a motorvezérlés negyedik fokozatban, akárcsak a múltkori mérésnél, így a negyedmérföldes célvonali sebesség jóval kisebb, mint amit az aznapi legjobbja. Kár, hogy a 8 edzésfutamából mindössze egyszer sikerült a computer hibája nélkül végigmenni.
Mivel hasonló időjárás volt, az autó ugyanazon a gumikon futott a jobb rajtot én a pályának tulajdonítnom. A legnagyobb elért gyorsulás immár 0.8g felett van, szemben a múltkori 0.75-tel.
Két futamot mértünk, a másikban sajnos a rajt rosszabbul sikerült, de ott váltás nélkül abszolválta a 80-120-at, ami íly módon alig 1.5 mp alatt sikerült! Ez kb. ugyanaz, mint amit a Jeep tudott. Félelmetes...

34.

diagram
 7.93 @ 156       0-100:  4.13       80-120:  2.11
Mitsubishi EVO VIII (2.3 stroker)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2005.03.16.

Egy újabb komoly autó készült el, ráadásul egy új márka tört be a 7 másodpercesek táborába.
Ráadásul nem éppen tökéletes a megindulás. Kicsit ugyan befulladt 1 mp után, de szerencsére volt ereje innen is még közel 1 g-ig visszatornászni a gyorsulást. A sasszeműek talán még azt is láthatják a videón, hogy az első kerekek mintha hamarabb kezdenének elpörögni, mint a hátsók. Ebből kiindulva próbálkoztunk más hajtáslánc beállítással is, de a többi probólkozás mindig elég durva befulladáshoz vezetett. A rajtprogramon is lehet majd még finomítani, szerintem lesz ez még jobb is, pedig már most is ütős. :)
Az autó egyébként növelt löketű, 2.3 literes hengerürtartalommal rendelkezik, de szinte minden fontos alkatrész minőségi cserére került, és azért egy EVO esetén ez elég nagy szó.

35.

diagram
 7.97 @ 153       0-100:  3.89       80-120:  2.26
Audi S2 (Bunker)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2011.09.26.

Az autót már mértük a finom programmal régebben. Jelen esetben annyi a változás, hogy fésültek a programon, de a nyomás maradt ugyan úgy 1.6 Bar. Ez bőven látszódik az erőben és a turbólyuk is jóval kisebb, mint előtte. A rajt az nagyon sokat javult, pedig a gumik hasonlóak és az idő is elég hűvös volt már. Ezt a 3.89 mp-es 0-100-as gyorsulást úgy hozza, hogy teljesen gyári súllyal fut az utcán mindennapi használatban. Remélhetőleg jövőre újramérjük az autót, mert akkor már 2 bar feletti nyomással fog futni. :-)

36.

diagram
 7.98 @ 148       0-100:  3.98       80-120:  2.50
BMW E30 325 (görög)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2011.09.24.

Az autó már volt mérve, azóta a motoron történt némi finomítás, ami meg is látszódik a teljesítmény görbén szépen. A futam hivatalos ideje 12,025@180,29, ami ugyancsak tökéletesen kijön 30 centi roll outtal. Ez volt aznap a leggyengébb futam, de még így is félelmetes a rajt. Majdnem elérte az 1,3 G-t úgy, hogy ez csak egy 1,8 másodperces 60 láb volt, amit már sikerül 1,55 mp alatt is teljesíteni. Remélhetőleg egy ilyen futamot is meg tudunk majd mérni egyszer. Személyes rekordja: 11,59@187,4

Motor:
- M20B25 2522cm3
- Vems

Gumi:
- Michelin slick

37.

diagram
 8.01 @ 156       0-100:  4.21       80-120:  2.18
Honda CRX (Krysio)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Tököl, 2008.05.31.

A szívó tuning jeles képviselője ez a lengyel CRX. Krysio már végzett az időmérőivel, nem akart többet menni, de a mérés kedvéért azért mégis kötélnek állt. Nem melegített viszont gumit egyáltalán, így kissé meglepő is, hogy ez a hivatalosan 11.83 @ 196 futam alig marad el az aznapi legjobbjától (11.78).
A műszeres mérés 8" effektív rollout esetén adja ki pontosan a hivatalos eredményt. Ez viszonylag mély beállást jelent, hiszen Tökölön akár 15" is elérhető.
A rajt nem rossz. Sokat segít, hogy ilyen iszonyú hosszúak a fokozatok, csak kétszer kell váltania.
Ráadásul remek váltások ezek, 2 tizeden belüliek.
Ráadásul a motor nem túl hegyes karakterisztikájú, már váltás után húz rendesen.
Az autó motorja egy k24/k20 hibrid. Szinte gyári hengerfej, hengerenkénti pillangósor, 14:1-es statikus kompresszióviszony, kovácsolt dugattyúk és hajtókarok, Hondata computer. Ráadásul nem egy nehéz autó. Az egyéni legjobbját is Tökölön futotta, áprilisban 11.29 @ 201.

38.

diagram
 8.06 @ 147       0-100:  4.19       80-120:  2.39
VW Golf TDI nitro (PL)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Taszár, 2007.05.01.

Meglepetésként érkezett Taszárra Lengyelország leggyorsabb dízel autója, és ahogy kell be is söpörte a kategóriagyőzelmet.
Az összkerékhajtásnak köszönhetően igen szépet rajtol, az extra teljesítményről pedig nitrórendszer gondoskodik. Ezt a futamát mértük, de ennél ment jobbat is, az elődöntőben 11.98 @ 179 sikerült, míg egy másik futamban 181.4 km/h-s sebességet is elért.
Ami nekem különösen tetszett, hogy az itthon látható gyors dízelekhez képes elhanyagolható mennyiségű kormot nyomott a levegőbe, erről majd a készülő videón is meg lehet győződni.

39.

diagram
 8.07 @ 147       0-100:  4.30       80-120:  2.49
Audi 90 quattro (Kis Audi)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.03.13.

A Kis Audi újjászületett, komolyabb szívet kapott. Továbbra is 20 szelepes, turbós motor, de jóval erősebb. Kis hátránya is származik ebből, ami az autó két állapota közötti virtuális versenyből is jól kiütközik. Kicsit gyengébben rajtol, sokkal könnyebben forgatja el a kerekeket egyesben. Persze így sem rossz rajt ez, sőt!
Viszonylag erős szembeszélben mértünk. Sajnos a következő, már hátszeles futam rajtjánál az egyik féltengely megadta magát.
Reméljük a versenyszezon kezdetéig helyreáll a vas!

40.

diagram
 8.09 @ 150       0-100:  4.10       80-120:  2.48
Honda Civic LSi / VTI (Boci)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

Kiskunclacháza, 2008.10.11.

Még október 11-én szép időben mértük meg Boci versenygépét. A technika nem változott túl sokat a tavaszi mérés óta, de az eredmény igen. Persze a teljesítmény is nőtt egy picit, de az időeredmény jelentős javulása a félelmetes rajtnak köszönhető. Eddig sem volt rossz a megindulás, de az új M&H gumik elképesztően jól teljesítettek!
0.85g-s csúcs, rögtön az egyes elején, ahol a legtöbbet ér. De a tökéletes váltás után is úgy húz tovább mint előtte. Az egyetlen hiba a kettes limiterbe hajtása sem feltünő hiba. A négyes elején pedig amekkora tüske van, nem hiszem, hogy elvette a gázt Boci a váltás alatt. :)
A sikerhez persze sok minden más is kellett a gyors autón kívül, de kétségtelenül megérdemelten lett a dragracing.hu versenysorozat 2008. évi összetett bajnoka. Ezúton is gratula! :)

összesen 498 jármű
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!