timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
41.

diagram
 8.10 @ 152       0-100:  4.05       80-120:  2.51
VW Scirocco Bimoto (2x VR6 turbo)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Tököl, 2008.04.13.

Szlovéniából érkezett ez a különleges jármű, amiben két darab VR6 motor van, ráadásul mindkét motor turbós. Szóval elméletileg van egy 5.6 literes 12 hengeres turbós motorunk összkerékhajtással. Sajnos még nem volt igazán kész, mindössze 0.5 bar körüli töltőnyomással küzdötte végig a King Of Europe-ot, ahonnan így is elhozta az ezüstérmet.
A legtöbb rajtjánál az első kerekek felpörögtek, a hátsó motor visszont majdnem azonnal befulladt, ennek köszönhető a furcsa gyorsulási görbe egyesben. A két váltókart sikerült ügyesen egyesíteni, mivel a váltással nem igazán volt különösebb problémája, még csak nem is túl lassú. A negyedik fokozat nem volt elég a célbaérésre, így mindig limiteren ért célba. Reméljük látjuk még idehaza.

42.

diagram
 8.12 @ 146       0-100:  4.17       80-120:  2.79
Audi RS2
(1 személlyel)    fotó 1

2004.03.28.

Ezt a mérést nem akartam elhinni. Arra gondoltam, talán elmozdult a műszer, vagy valami hasonló.
Túl jónak tünt. Aztán persze kiderült, hogy nem téves, valóban ennyit fejlődött a korábbi méréséhez képest.
(Ezt onnan lehet pl. tudni, hogy a váltási pontok kb. ugyanott vannak, mint korábban.)
Végülis nem csoda, hogy ilyen jó időt ment, a motor ugyanis a 2003-as bajnok Audi S2 motorja.
(Az S2 egy mégaztaqrvább(tm) motort kap idén.)

43.

diagram
 8.15 @ 159       0-100:  4.26       80-120:  2.03
Suzuki Swift 1.3 16v turbo (POS)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2006.07.29.

Íme az elmúlt hónapok leginkább várt mérése! :)
A kis Suzuki a pillesúlyának, és a remek futóműnek, gumiknak köszönhetően félelmetesen gyors.
Persze kell még a jó eredményhez a bika motor is, ami kb. 3x erősebb, mint a kiindulási alap.
(100 Le vs. 300 Le főtengelyen)
Persze a hosszú egyes és kettes fokozat is segít abban, hogy az első 100 méteren bizony nem nagyon szorongatja meg senki.

Ez a mért futam ráadásul POS egyéni legjobb eredménye lett a hivatalos időmérés szerint.

Belsőkamerás felvétel is készült, ez a tököli versenyről készülő beszámolóban lesz látható.

44.

diagram
 8.19 @ 149       0-100:  4.39       80-120:  2.50
Honda Civic 1.5 turbo (Bandi)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2009.09.05.

A tavalyi mérés óta sokat javult az autó, erősebb is lett, a rajtja pedig hatalmasat javult. A ragacs és tuti gumi kombója nagyon jó gyorsulást biztosít egyesben. Igaz kissé meglepő, de az első fél másodpercben még nem az igazi. A teljesítménygörbe most is egész egyenletes a használt tartományban, nem egy élre húzott motorról van szó. Nem tudom a gumiméret is nőtt-e esetleg, vagy csak tovább forgatta a fokozatokat, de de láthatóan később vált a hármasba és négyesbe. A hivatalos mérés szerint ez az autó eddigi második legjobb ideje volt.(12.16 @ 182)

45.

diagram
 8.19 @ 147       0-100:  4.34       80-120:  2.68
Audi S2 (RsR)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.12.11.

Elég sokat javult az "RsR", több mint 10 km/h-val nőttek a célvonali sebességek, mind 1/8, mind 1/4 mérföldön. A rajt sem rossz, a noname téli gumikkal. A mérés videófelvételét is meg lehet tekinteni.

46.

diagram
 8.20 @ 158       0-100:  4.50       80-120:  1.97
VW Golf I TDI (Maki)
(1 személlyel)    fotó 1

Kiskunlacháza, 2007.09.09.

Már régen fentem a fogam a dízel rekorder megmérésére, végre sort kerítettünk rá a Kiskunlacházi gyorsulási versenyen vasárnap.
Erős hátszél volt, valószínűleg ez is segítette a remek eredményt elérését, de kétségtelen, hogy nagyon erős. Igaz nagyon könnyű is.
A rajtban a Pirelli slickeken kívül a sperdifi is segítette, igen szépet húzott egészen 100-ig 0.7g felett, ez nem akármi.
Sajnos a futamjait nem nagyon látni a füsttől, de ami látszik, az látható lesz a készülő videón is.
A nap legjobbja 11.7x volt, ez a mért futam kicsit gyengébb, 11.87 @ 196 volt a hivatlos mérés szerint.

47.

diagram
 8.22 @ 155       0-100:  4.30       80-120:  2.19
Renault Clio (Thomas73)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2011.09.24.

Thomas73 autója, ami 2010-ben AS3 kategóriában és 2011-ben AS7-ben is bajnok lett. Kellemes rajt, gyors váltások, és nagy erő jellemzi az autót. A grafikonon jól látszik, hogy végig tökéletesen adja le az erőt egészen váltástól váltásig, magas fordulaton is, nincs torpanás, nincs esés, szép egészséges teljesítménygörbe. Ez a futam hivatalosan 11,961@194,96 lett, ami 30 centis roll outtal tökéletesen ki is jön. Egyéni rekordja: 11,88@197,5

Motor:
- 1.8 16V Turbo
- Gyári váltó, motor és hegnerfej
- E85
- 1.3 Bar-os turbónyomás

Gumik:
- Toyo R888

48.

diagram
 8.22 @ 145       0-100:  4.78       80-120:  1.72
Toyota Supra Turbo MK3
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Tököl, 2008.04.20.

Szász Csaba tavalyi piros Suprájából átugrott a motor ebbe a kibelezett fehérbe. Éppenhogy elkészültek vele a versenyre és hát ez meg is látszott rajta külsőleg is és hát a mérést elnézve műszakilag is lesz még mit javítani rajta.
Ellenben már most is félelelmetes a produkció.
A Chevy Novát leszámítva egyelőre ez a legjobb orrmotor, hátsókerékhajtás kombó a rajt tekintetében! Nagyon szép, határozott megindulás, 70km/h-ig minden tökéletes. A váltóval viszont komoly gondok vannak. Látható, majd 1 másodpercig tartott, mire sikerült kettesbe tenni. Váltás után pedig az telik egy másodpercbe, hogy megjöjjön az erő. Megjön szépen, szó se róla, de egyből el is kezd fogyni. A hatalmas turbó nagyon későn kezd el betölteni, a motort viszont nem nagyon lehet 7000 fölé forgatni egyelőre. Az igazi erejét hármasban mutatja meg az autó, 470lóerő keréken nagyon nem kevés.
180-tól gyorsul úgy, mint amit egy átlagos elsőkerekes autó elinduláskor tud. Komolyság.
A célba már leszabályzáson ért be. Ez a futam volt egyébként az egyetlen 11 másodperces futama volt, a hivatalos mérés szerint 11.948 @ 201 km/h.
A döntőben a 2. fotón látható rajtprogramot már nem tolerálta a difi és rajt után egyből eltünt a hajtás.
Legközelebb biztosan még jobb lesz.

49.

diagram
 8.24 @ 160       0-100:  4.43       80-120:  1.95
Opel Astra 3.0 V6 (Xawery)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Tököl, 2006.10.22.

Lengyelországból érkezett Tökölre Xawery Mielcarek 3 literes, 24 szelepes szívó motoros Opel Astrájával, és rendesen feladta a leckét az A3 kategória magyar versenyzőinek.
Idehaza, a gyorsulási versenyeken 1-2 Hondán kívül nincs komolyabban húzott szívó motoros autó, így ez különösen érdekes csemege. A leggyorsabb mért szívó motoros autó a timeslip.hu-n! Ráadásul még elsőkerékhajtású is.
A legóvatosabb főtengely-teljesítmény becsléssel is több mint 100 lóerőt talált még a gyárilag kb. 210 lovas motorban. Érdemes megnézni a motortérről készült fotókat, nem egyszerű ez a trombitaerdő.

Természetesen Xawery nemcsak a motorral foglalkozott, a spéci váltó is jelentős szerepet játszik abban, hogy ilyen jól megy, meglehetősen rövidek a fokozatok, így a leadott teljesítmény közel állandó egy adott fokozatban!
Az egyetlen probléma az indulás, ami talán szándékos volt a hajtáslánc kimélése szempontjából.
Gyakorlatilag elindult finoman, kis gázzal, csúsztatott kuplunggal, majd akkor padlózta le, amikor már kb. 20 km/h sebességgel haladt.
De onnantól semmi hiba, nagyon jól tapadt, és a váltások is végig nagyon szépek.

Ez a futam a hivatalos mérés szerint 11.8 körül volt, sajnos pontosan nem tudható, mert a hivatalos eredménylistába ez még nem került fel. A valaha ment legjobb eredményét közvetlenül ez után a mérés után futotta. (11.77)
Készült belsőkamerás felvétel is, ami a versenyről készülő összefoglaló videóban lesz látható. Ütős!

50.

diagram
 8.27 @ 164       0-100:  4.52       80-120:  2.03
Honda Civic '91 1.6 16v IVT turbo (CCH)
(1 személlyel)    fotó 1

2006.07.08.

Hát sok minden szépet lehetne erről mondani, de nem is olyan könnyű leírni. Kb. olyan nehez megtalálni a szavakat, mint levegőt venni padlógáz alatt, mint azt volt szerencsém megtapasztalni.
A lényeg, hogy immár a Civic a leggyorsabb megmért FWD autó a timeslip.hu-n. Nem kevés plusz tapadást talált, reméljük nem csak közönséges aszfalton, hanem a spéci betonpályákon is hasonló eredményre lesz képes. A sebesség is fenomenális, már féltvánál is alig akad nála gyorsabb, pedig az összkerekhajtású autók az első pár másodpercben egyértelműen előnyben vannak.

Csak az a kár, hogy A2-ben versenyez... ;)

összesen 498 jármű
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!