timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
81.

diagram
 8.68 @ 135       0-100:  5.31       80-120:  3.26
Subaru Impreza WRX STI 2.5 EU (BLT)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.10.19.

Sokkal jobb a rajt, mint tavaly, most nem csúszott a kuplung egyáltalán. Erőben nincs nagy változás, leginkább csak annyi, hogy alacsony fordulaton erősebb lett picivel, így némileg csökkenő tendenciát mutat a teljesítménygörbe, de azért ez egyáltalán nem vészes. Sajnos a negyedik most is pont a cél előtt fogyott el, így a célvonali sebesség kicsit kevesebb, mint lehetne.

82.

diagram
 8.69 @ 144       0-100:  4.94       80-120:  2.73
Renault 5 GT turbo (fehérke)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2007.08.18.

Fehérkének még egy mérése sem került fel a listára, mert sosem sikerült egyetlen tökéletes futamot sem produkálnom. Ebben sok minden közrejátszott, nem volt jó váltom, kopott volt a gumim, stb, hengerfejes a motor, stb.
Az augusztusi EESLC-re sikerült egy pár alig használt Matador slicket szereznem, amivel végre ismét olyat rajtolt az autó, amihez több éve nem volt szerencsém. A felújított váltó is tudta a dolgát, bár még nem is nagyon mertem durvulni vele.
A motort a versenyzéstől már visszavonult piros autómból tettem át erre az alkalomra. Igaz már elég kopott állapotban van, de azért még megy.
A harmadik közepétől látszik is, hogy nincs minden rendben, de azért csak sikerült egy 12.88-at futni a hivatalos mérés szerint.
Jobbat sajnos már nem fog már futni, ugyanis összetörték. :(

83.

diagram
 8.70 @ 137       0-100:  5.08       80-120:  3.32
Skoda 1000MB (FM2000)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Kiskunlacháza, 2011.09.24.

Egy nagyon gyors és nagyon könnyű Skoda 1000MB 1969-ből, teljesen módosított hengerfejjel. Sofőr nélkül a teljes menetkész súly 620 kg. :-) Ez a futam hivatalosan 13,1@165,3 volt, de aznap futott 12,874@164,4-t, ami jelenleg az autó rekordja. Jövőre újra megmérjük és addigra remélhetőleg már sperr-es váltóval.

Motor:
- 1550 ccm
- dupla weber karburator

84.

diagram
 8.71 @ 134       0-100:  5.14       80-120:  3.54
Audi S2 (RS2 replika)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.04.11.

Kis alakítás után, megerősödve, még jobb eredményt lehetett kicsikarni az S2 avantból. Mondjuk nem volt egyszerű ilyet futni! (lásd videó)
Nem kiakadni, ám, Peti! :)

85.

diagram
 8.72 @ 163       0-100:  5.23       80-120:  2.17
Renault 5 GT turbo (Gianni Santi)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Tököl, 2008.04.20.

Mikor láttam a KoE előregisztrációt már kezdtem is fenni a fogam Gianni autójának megmérésére.
Ismertem az autót, már élőben is láttam egy évvel korábban, így tudtam kb. mire számíthatok mérésügyileg. A nyelvi nehézségeket is sikerült leküzdeni, végülis 4 futamot mértünk, ebből egy borzasztóan sikerült, a gyújtás kimaradt 1-2 hengerben. Az itt látható harmadik próba viszonylag jól sikerült, de másnap ennél is sokkal jobbakat futott. Ez a futam a hivatalos mérés szerint 12.28 @ 202 km/h volt, de vasárnap 12.005 @ 207-tel az első helyen jutott a stock street kategória döntőjébe.
Az autóról pár szót. Ugyanaz az 1.4-es 8 szelepes, karburátoros OHV motor van ebben is, mint az én autómban, csak egy meglehetősen nagy nitrólökettel megspékelve. Pontosabban kettővel, melyek külön kapcsolhatóak.
Beszéljünk a konkrét futamról is. A Toyo R888-as gumikat Gianni forgásiránnyal szemben használja.
A grafikont elnézve ez nem tűnik egy jó megoldásnak, borzaszóan nincs tapadása, egészen 140-ig csak kapirgál. A váltások gyorsak, de kettesben látszik, hogy van egy kis felfutás a gyorsulásban. Hármasban remekül húz, de négyesben nem volt az igazi, kicsit visszaesik a teljesítmény. A második futamban nem volt gond, akkor 208 km/h fölé tudott gyorsulni, viszont a rajtot nagyon elrontotta.

86.

diagram
 8.72 @ 138       0-100:  5.16       80-120:  3.57
Mitsubishi EVO VI RS
(2 személlyel)  

2011.10.06.

Az autó egy Evo 6 RS modell, ami abban nyílvánul meg, hogy nagyon kicsi súlya van az autónak. Még két személlyel is csak olyan 1450 kg körül van. Ezen kívül azt kell tudni, hogy kovácsolt dugók, hajtókarok vannak az motorban és GEMS computer. A gyári turbó van fent és ahogy látjuk nincs is agyonhúzva a teljesítmény. Bár a gyári turbó se tudna sokkal többet. A váltások gyorsaságán lehetne javítani bőven.

87.

diagram
 8.72 @ 134       0-100:  5.21       80-120:  3.75
Subaru Impreza WRX STI (iglo)
(1 személlyel)  

2007.01.18.

Gyári 2 literes motor, ECUTek motorvezérléssel.
Egyetlen kisérletet mértünk, utána kissé kuplung szag lett az autóban. :)
De nem lehet panasz, szép futam ez.
Ötödikben már nem nyomta neki, csak lightosan, majd el is vette kb. 50 méterrel az 1/4 mérföld elött.

88.

diagram
 8.76 @ 138       0-100:  5.12       80-120:  3.11
BMW E30 340i
(1 személlyel)  

2006.12.02.

A tavaly nyári mérés óta sokat változott az autó és a produkciója is. A motor maradt a 4 literes V8, de fokozatok jóval rövidebbek köszönhetően a 3.25-ös M3 difinek. A tömege több, mint 100 kg-val csökkent. A tapadás is sokkal jobb, pedig a 63/20-as Michelin slick gumik már elég sokat futottak.

89.

diagram
 8.77 @ 144       0-100:  5.08       80-120:  2.74
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

Kiskunclacháza, 2008.04.20.

A Punto végre versenykörülmények között. Szép tapadást hozott össze a 200/530R13 Kumho slick gumikon. Az első váltás ezúttal kicsit visszafogottabb volt, mivel az ezt megelőző kisérletekben nem sikerült a kettest betenni. A hivatalos mérés szerint ez a futam csak 13mp-s (13.19 @ 179), de simán lehetett volna 12 is, ha nem áll annyira előre a stage-be. Alig 2 centi rolloutot hagyott magának.
Azért örülhetett, mert hivatalosan is sikerült egy másik futamban megfutni a 12-t. (12.94 @ 179)

90.

diagram
 8.79 @ 143       0-100:  5.17       80-120:  2.90
Chevrolet Camaro '79 5.7 nitro
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2009.08.09.

1979-es 5.7-es karbis V8 motorral, 4 sebességes automata váltóval, 3.42-es végáttétellel.
Nitto Drag Radial gumikon, de nem túl tapadós aszfalton mértünk. Egyetlen nitrós futamot tudtunk mérni, pont kifogyott a palack.
Ez egy 100-as shot, elvileg tehát 100 lóerőt dobna egy nitró nélküli futamhoz képest. (Azt is mértük)
Az eddigi legjobb hivatalos ideje 12.41 @ 179 volt, ezt a célvonali sebességet majdnem sikerült is reprodukálni, a jobb ET-hez kellett a Kiskunlacházi pálya ragacsa is. (Ez a futam 12" rollouttal 12.87)

összesen 498 jármű
Előző   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!