Ezer bocs, hogy itt válaszolok offtopikba'....
Ave, túl sokat tudsz...
Csak jelezném a társaságnak, hogy élek még és megvagyok ( igaz, sz*rul...). Még mindig nem tudok jósolni időpontot az autóm versenyen indulásáig. Ezért aztán egyszerre vagyok mérges is meg szomorú is. Nem írok mostanság egyik fórumra se, mert általában éjfél után érek haza, aztán meg már nincs kedvem semmihez, de azért elolvasok mindig mindent...
Most már azért vannak reménysugarak, talán egy hónapon belül már újra versenyben a verda.
Mégegyszer bocs az OFFér. Szevasztok!
Nana azért azt kategóriát én is szeretném egy kicsit megpiszkálni, igaz ha esetleg valami csoda folytán sikerülne jó időt mennem akkor egyszerre 2 ilyen katot is nyernék mert a japcsi és az amcsi kat is az enyém lenne :-)))))
Na akkor hiányosak voltak az infók, látszik sok görbét még nem veséztem ki...
Akkor ha jól értelmezem meg volna minden, csak nem 1 futamon belül?
Azaz ha minden összejön 1 futamra (jó start+full power), akkor lesz a 10es idő? :o)
A héten remélem találkozunk!
Ez nehéz ügy! A kipuf. tengelyen nyitunk 3-4 fokot, lehet hogy segít. Csak miből találom ki hogy tényleg segített-e? 8 ezer feletti fordulaton kéne 10-15 Le-t megtalálni. Még pad sincs olyan ahol 2 egymás utáni mérésnél ne lenne ilyen különbség. Lehet hogy Ave-t kéne szépen megkérnem De azt hiszem csak Nyháza után kisérletezek!
Gratula Robi!
Már az Ikeyával váltasz, vagy az még nincsen benne?
Az vagyon oda írva hogy az indulás akár még húzósabb is lehet, volt már olyan hogy több mint 1g-vel indulsz? :o)
Köszönöm!
Érdekes, hogy más Subaruknál is tapasztalható a gyengébb 1/4-es célvonali. Vezérműtengelyt kell még fokolnunk, remélem attól megszűnik a magas fodulatszámon tapasztalható teljesítményesés és igy az időeredmény is javul. Ha meglessz a 10'-es idő akkor meg jön a 2.5-ös blokk!
Érdekes, hogy nagyon jó a nyolcados idő/célsebesség, ehhez képest gyenge a teljesítmény, és a negyedes idő/sebesség. Amúgy nagyon sokat javúlt az autó! Gratulálok!
Jók az áttételek a "gyenge" autóhoz sztem, és főleg gyorsak a váltások!
Figyelemre méltó! (főleg, hogy nekünk is váltóáttétel gondjaink vannak)
Köszönöm Ave!
Az időeredményen van mit javítani, a teljesítménygörbén is fogok simítani, de azért kezdek büszke lenni az autóra! Tetszik a 206 km/h, jó az a 3.5 s 0-100-ra, meg a keréken leadott teljesítmény sem rossz. Örülök
összesen 42 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...