Nem semmi futam egy ilyen nehéz autótól.
Bár elég vicces ha az ember a Listázás-ra kattint és a két leggyorsabb jármű(ami a kerekeivel hajtott)
az terepjáró->vagyis a gyárban annak készölt
A legellenallas figyelembe van veve, tehat az nem zavar be. (Bar ugye ez csak egy saccolt ertek az auto formaja alapjan)
Szerintem egyszeruen a valtas utan alacsonyabb fordulaton nem huz ugy.
Dehogynem, a dzsip 1.5G-t is megütötte (vagy még fölé is ment).
Virtuális versenyben látszik, hogy jobbat rajtol mint a tájfun és annak ellenére, hogy "gyengébb" (9km/h-val alacsonyabb a célvonali sebessége!) ezzel a rajttal egy hangyakaszányival jobb időt tud futni.
Ave, mit mutat a műszer teljesítményre?
Lehet, buta kérdés, de elképzelhető, hogy ez a kb. 1,6 sec 60 láb a bűvös határ a magyar versenyeken, és ennél lejjebb menni ragacs nélkül már nem nagyon lehet?
(A Jeep, a Tájfun, Falco, Audik stb. is tudnak ilyet emlékeim szerint.)
összesen 14 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...