Akkor csak erősödött a rába óta, ha akkor még kézi váltós volt nem? a keréken ugyanaz de a veszteség jóvaL KEVESEBB. kvázi gyengébb volt a motor. a veszteséget meg behozta azzal, hogy csak a gázt kell nyomni....
nem tudom mekkora a veszteség én fötengelyen kb 760-780 közé teszem, de ne felejtsük el, hogy ebből a 770Le ben már volt 50 le nitro is, remélem tavaszra megtudjuk csinálni a nitrót is és akkor már a teljes erővel tudunk menni, illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón de ezt még megálmodom. Ami viszont nagyon jól látszik ezen az autón, hogy a gyorsulásban az erő egy igen fontos tényező viszont az " egyébb " más összetevők is legalább olyan fontosak, illetve hogy nem a célvonali sebbesség a legfontosabb hanem az idő, ugyan valamilyen szinten azért összefüggenek, de nem feltétlen egyenesen arányosak.
Szia. Nem, szerintem itt még annak ellenére is nagyobb a veszteség, hogy az Audi négy lábú. Az automata váltó még meg van fejelve egy overdrive unit-al, plusz egy elég komoly hátsó híd van alatta. Felülről számolva 25%-ot tippelnék... 730 körül a főtengelyen ha így számoljuk. De ez csak egy tipp...
Még valami: mekkora veszteséget okozhat/jelenthet a Viper váltója, illetve komplett hajtása?
(Csak mert kerékre vitt erőben majd' ennyit tud az RTS2 is. Ami szintén (vagy inkább végképp) aztaqrva.)
Nagyon impresszív a 0-100 és a 80-120, meg persze önmagában a 10,31 (meg 10,18).
Jól számolom, hogy ez a kb. 550 whp ~680 LE lehet főtengelyen? Mennyit erősödött a 11-es idejéhez képest keréken?
összesen 17 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...