Nincs egyesület ami lehetővé tenné a szponzoroknak azokat a kiskapukat kihasználni amit a rally és pl a driftben már megtehetnek. Ez igaz a magyar cégekre, a nemzetközi cégek pedig egy-két versenyért nem fognak pénzt adni. Nemzetközi szinten is szerintem akik valamilyen szinten jól járnak a versenyzésből az maximum a kifejlesztett alkatrészek eladásából származó haszonban realizálódik.
De felmerült bennem egy kérdés.Hol maradnak a szponzorok??
Meg kell nézni a "szomszéd" Typhoon-t és Civic-et.A matrica tartja össze őket.
Magyarországon meg senki sem akar szponzorként az ember mögé állni pedig szerintem elég komoly reklám értéke van a dolognak, ráadásul meggyőződésem, hogy itthon is van 4-5 olyan autó ami nemzetközi szinten is megállná a helyét.Szponzori támogatással talán könyebben ki lehetne jutni külföldi versenyekre, illetve valamelyest megtérül(het)ne a rendgeteg befektetett idő, munka és pénz...
Bocs ha baromságot kérdezek, de amíg be nem "tapad" kb 3. közepe, (ha jól látom), addig nem lehetne egy fokozatot-váltást "kilopni"? 50km/h sebességről lenne szó! Csak egy tipp, de gondolom már kiveséztétek az áttételeket is!
Még egyszer nagy gratula, élmény volt az eredményt hallani is,....és ha még láttam volna?!!!
bizonyára lehet még vmit tenni.
de speciel kimerültem minden szinten,hisz nem kevés tapadás és ami nagyon fontos,stabilitás került a vas alá.
nem cikázik,nem inog,minden olyan amilyennek szerettem volna.
nekem ez is nagy eredmény.
köszönöm grat mindenkinek!
tökjolesik
Én is gratulálok! Komoly nézegetni ezt a mérést... Negyedikben gyorsul úgy mint egy elsőkerekes... 1,2,3-ról ne is beszéljünk...
Ahogy nézem, annyira erős a kocsi, hogy a lóerő növelés nem hozna szinte semmit, legfeljebb a célvonali nőne kicsit. De hát a tapadást sem hiszem hogy lehetne javítani. Szóval ez a vége? Vagy van még ötlet?