jah! ez az utód. teljesen gyári...
koplett belsővel tudja ugyanazt, mint a gti szétkapva.
nem bíztam benne, de reménykedtem, hogy legalább ennyit tud...
utcán egyértelműen lomhább, mit a suzuki volt
(bocs! OFF!)
az stim, hogy 1esben szinte sosem jön ki a power, de 2-esben azért már csak csak leadja, pláne, hogy 1300ccm-ről beszélünk, s ahogy nézem eléggé jó képességű gumikor szalad. nem kötekedni akarok, pusztán kíváncsivá tesz, hogy mi lehet az oka a teljesítmény novekedésnek.
nincs véletlen vmi mérésed, hogy ram airrel és nélküle mit teljesít egy adott autó?
A teljesitmeny kapcsan magasabb fokozatokban az erosebb autok mindig tobb powert adnak le.
Ha elkapar egyertelmu, hogy miert. Ha meg ugy tunik tapad, akkor meg reszben tovabbra is elkapar, reszben pedig a motort egy bizonyos fordulatrol kell a valtasi pontig gyorsitani. Alacsonyabb fokozatban erre kevesebb ideje van, vagyis tobb munka megy el erre.
Ha megnezel par grafikont lathatod, hogy egyesben csak a leggyengebb autok tudnak a max power kozeleben leadni, akkor is, ha ugy tunik, tapadnak. Ugyanez igaz kettesre is erosebb autoknal.
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.
mitől lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegő a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínű) akkor max 9000 lehet a váltáspont.
A rolloutrol majd a tobbi Tokoli meres felkerulese utan.
A celvonalinal viszont valoban furcsa, hogy a a muszer csak 168-at mert pontosan a celvonalon, kozben a fotocella szerint meg az utolso 20 meter atlaga volt 170. Mint a diagramon lathato, vegig gyorsult az utolso 20 meteren is, szoval az nem lehetseges, hogy az atlag magasabb legyen.
Persze okozhatja az is, hogy a 380meternel levo fotocellat mondjuk a kerek vagja at, mig a 400-ast a lokharito.
Fel meter kulonbseg mar tobb km/h-t jelent.
En legszurokkel mericskeltem regebben. Koszos papir, uj papir, sportbetet, semmi. Merhetetlen kulonbseg volt 1.6-os Megane-nal.
Egy Civiccel tobb variaciot is probaltunk, az fel is fog kerulni valamikor, ha lesz ra idom, minimalis kulonbseget mar latni.
Egyebkent termeszetesen a legellenallas csak saccolva van, tehat abbol is eredhet teljesitmeny emelkedes a sebesseg novekedesevel.