Józsinak WG-s van, nekem is nagy WG-s megy a versenyautóra, csõleömlõ szintén zenész mindkét esetben, sõt nekem az utcaira is megy...
Én nagyon nem szeretem a geós csigákat....
Nem fogja nagyon klipakolni , mert nem versenyautó, hanem utcai, és Te(Peti) is tudod,h az ebben lévõ technika kicsit más, ha jól tudom ezen 2 csiga lóg nem egy...
Itt nem csak ezen múlik, nagyon sok levegõn, és olyan belsõn ami elbírja azt a magas rpm-et és magas nyomást...sztem 3 bar...
Tdi Tominak pl nagyon keveset fütsöl a gépe...persze nagyon sok elmélet van,h h lehetne füstmentesre csinálni, sokan okoskodnak itt elméletekben, de mégsem sikerül mindenkinek, vagy akkor nem megy sehogy, nemhogy 10et...
"Nagy vonalakban minden olyan autó amiben gyárilag nem volt ilyen hajtás vagy motort cseréltek és a berakott motor nem volt gyártva abban az autóban még akkor is ha be van papirozva"
Akkor ez az jelenti,h PD Spindler Józsi is profiban fog menni?
Remélem jól értelmezem, mert ugye nem eredeti hajtás meg motor nem csak a Józsi,hanem a Gabi kocsijában sincsen...
Akkor go profi, azaz sisak és akkor már kipakolni is lehet...?
nekem ez dieselre lenne, ami olyan 400-450 ló és kb 650nm, viszonylag pörgõs, 5500-6000 fordulatu motor, olyan 4000 fölött adná le a teljesítményt.
Ehhez keresek váltót..nem muszáj gangos (mint kiderült), lehet automata is, esetleg gyári merci aut amit meg lehetne erõsíteni..meg lehetne?
es mit jelent az,h gyari Nalad?mit lehet egy gyarival csinalni,h birja jobban?mondjuk a T5-el?Tremec van alatta igen,megneztem,de azok 2-3000 dollar korul vannak, T5 meg 3-400,nem mindegy...na meg ha lehet erositeni,akkor meg a gyari merci is jo lehet...tudnank errol beszelni bovebben?felhivnalak vmikor,ha jo Neked.
Annyit bír a merci is...ez fura mert kint 910NM-es mercin megy és régóta, sokat beszéltem vele...
Igen T5-re gondltam.
van olyan embered vagy esetleg Te, aki összehozza a kihajtást?
Egyik sem, csak gondoltam driftben raknak fel ilyen erõsebb váltókat...
Hát én azt raknék a mercire, mert hosszú távon egy gyári sem viseli el azt amit kapi fog, így a BW mellett döntöttem...harang nélkül, a merci harang lenne ráhegesztve..
a kérdés, h h lehet összehozni fõtengellyel, h megy r az egytömegõ, meg a kardán kihajtásth lehet összerakni...
semmilyen alap munkával is keresnek 1500-2500 eurót kisebb irodai munkákkal, tudom mert én is multinál nyomom, most épp külföldön trainingen azoknál akiktõl átjön a munka hozzánk, hát õk a dupla fizetésemért sem kelnének még csak ki sem az ágyból...
Miközben minden szinte ua kerül jobb minõségben (kivéve a szolgáltatások az több)..
Igen, a Super final-ba már csak 9essel lehet bejutni...
Hát majd ha lesz vmi autó formája, akkor persze, elõre nem akarok semmi,t mert ha nem jön össze akkor csak nagy volt a szám..motor van, szétszedés és kontroll elõtt, váltó most jön, adagoló készülõben, hajtásláncot hajtok most ami bírja is..inkább könnyítéssel és sok okos-eszes megoldással, mint power szeretnék brilirozni
Abban szerintem semmi különös nincsen,h RT autója évek óta a leggyorsabb lábon érkezõ és minden nap használt street autó...ez azt jelenti,h nem lehetetlen és szegény gyerekek sem olyan sokan vannak ilyen körben,h ne lehetne megcsinálni mégis csak neki van 10es utcauja..
Viszont az autó amiben van alapból Quattro, és van benne diesel is..szabályszerû volt, ezt sos felejtsük el, ez a legfontosabb és mindenek feletti, személyes érzések gondolat...
Idén ezt átalakították, Józsinak fel kell kötni a gatyát...
Profiban AP6-ban lehet plusz metanol befecskendezés? nem power miatt inkább a motorhûtési hatását szeretném kihasználni...
Illetve nitro ott milyen katba rakna?
Sztem meg inkább a sok feszültséget felszakítja, inkább röhögj Te is ne görcsölj, nekem is teljesen új, itthon még nem épített autóm épül most, és nem görcsölök, pedig lehetne, de minek...a szabályok azért vannak, h betartsák õket.Biztos vok benne,h nem fog a bizottság olyan szabályt csinálni ami nem jó senkinek v több embernek rossz, mint jó, vagy megöli a sportot vagy követhetetlen vagy vagyonokba kerül a betartása vagy feje tetejére állítja az egészet...
Arról nem is beszélve,h a street engem nem érint azért azt itt csak olvasom...
kicsit kesve erkeztem tegnap,sok dolgot nem hallottam,egy azonba nagyin elgondolkodtatott..este mikor hazaertem akkor jutott eszembe.
Ha kivaltom a licenszet es profi OB-ban indulok akkor ugye nem indulhatok (ill torlessel) mas rendezvenyen..ezzel sztem csak egy nagy baj va...:
en pesten lakom a muhely videken van,Mosonmagyarovar kornyeken,ahonnan KKL 250 km kb..ez nem is gond,szivesen megyek ennyit..viszont nekem ott van 25 km-re Szentmiki..
en nem akarok semmifele mas bajnoksagban indulni, sem penzt nyerni mashol,de az,h egy uj technika beszerelese utan az egyetlen eles korulmenyek kozotti teszt egybol egy OB futam legyen az nem a legjobb..akkor semmi mas verseny korulmeyek kozotti tesztlehetoseg nem lesz,csak elesbe egybol..ez ororsz rulett 5 golyoval....
Nem lehet kulonbseget tenni kilatogatas meg mas pontversenyben valo reszvetel kozott??
Ezért megyek profiban jövõre...a motor sem lesz gyári ccm...Az audi 1480kg üresen, felejtõs akármilyen ilyenre is, vagy annyi power kellene bele amivel már nem indulnék szívesen el több 1000 km-ekre...
A merci meg 1150, abból kipakolok 200at, meg olyan 50el nehezebb a nagy motor, az pont 1000, annyi elég a jó idõhöz...
Nekem 500km oda vissza, de van egy olyan szerencsém,h a kedvesem szülei Dömsödön laknak, így ha 2 verseny van közel egymáshoz akkor ott tudom hagyni...Mondjuk én mindenképpen utcai használatra fogom hagyni, tehát rendszám mûszaki, biztosítás...kipakolva meg könnyítve,de ésszel, olyan 1000kg-ra szeretném lenyomni, alapból 1160kg..amit nem akarok az az ajtó kifelxelés meg az üveg plexire cserélés, mert utcán is akarok vele bohóckodni, oda meg sosem árt...
Sztem nem, vagy nagyon nehezen, vagy rettenetesen sok pénzbõl (ami nekem mondjuk annyira nincsen9 járható az az út,h az ember ez célgép szerû szerkezetet utcán is használ..Én eldöntöttem,h nem áldozok többet az autómra amit az utcán is akarok használni, szinte lehetetlen ez a spárga, fõleg,h ez az egy kocsim van, ha gond van vele nem tudok menni sehova.."Muszáj" egy versenyautót csinálni annak sztem aki komolyan akar ezzel foglalkozni, mert el jut egy olyan pontra sok pénzt és idõ után, ahol úgyis csak ez lesz a megoldás, és jobb elõbb rájönni erre, mint késõbb..
Nagyon egyszerû a megoldás és a válasz, kurvára nem volt kedvem telefonon visszakeresgélni, biztos voltam benne,h ott van valahol, de megkérdezni egyszerûbb volt, kurva fáradt vok..
Árpi Te kint leszel? mert akkor Téged csöröglek meg,h van-e még értelme kimennem majd...köszi
Merre lesz?9kor tudnék ott lenni legkorábban, már nem tudom átrakatni a gépemet...akkor még megéri vajon? remélem lesz sok "vitatéma" és akkor lehúzodik rendesen..
Igen, megtehetem,h dolgozom, mert nyaralásról szó sincsen...fõleg így,h ilyen projektek vannak...
Igen szeretnék jövõre az összes versenyen ott lenni AP6-ban, szeretném ha év végre összeállna egy stabil 11-et tudó autó, de nem lesz egyszerû, mivel ilyet senki nem csinált még és mindent nekem/nekünk a csapatnak kell kitalálni..vhogy megoldjuk...mindneki sokat fejleszt, eddig 11.6 a legjobb idõ a katban, ezt szeretném überelni, de gondolom a többiek sem alszanak, nem lesz könnyû...
hany orakor lesz a gyules?mert nagyon szivesen kimennek en is "osztani az eszt",lenne nekem is kerdesem eszrevetelem,mert akkor idoben tudnam,h mit hol kell alakitani a szabalyok szerint,viszont 19:50kor landol a gepem aznap....
A lényeg,h ezt a most közzé tett színvonalt szeretném megütni csak legyen felvétel a kocsimról tanulmányozás és haveroknak mutogatás céljából, a rendelkezésre álló lehetõségekbõl a legjobbat csinálni...
Én nem gondolom hihetetlennek,h emögött komoly munka van. vágtunk már mi is kis hülye diákdiris videót is 2 napig...
Csak arra kell,h én lássam az autómat kívülrõl meg a haverok akik nem tudtak eljönni a versenyre..
Nem egy kategóriáról beszélünk...ezzel tisztában vok, nem is akarok ...
amugy ertem mit mondasz es van benne vmi...
Akkor is azt mondom,h a leg fustmentesebb auto Tomie,es neki "csak" az oreg szar adagolos motorja van...jol csinaljak es kesz...