Nekem bejön, én például építek most egy (remélhetõleg ütõképes) profi diesel autót, de nem fog felfelé füstölni, hátul fog egyenesen, mivel attól,h profi lábon akarom vinni versenyre...
Kicsit hangsúlyos az amcsi vas (nem is tudtam,h én is ennyire szeretem õket), és a zene az olyan alatta,h most azonnal szeretnék itt az asztalnál egy kurva nagy padlógázt nyomni(csak akkor ugye hánynának az irodában )
Akkor ha bemondják,h diesel jön fuss el onnan... vagy legyen Nálad zacskó..
igen, mert nem túlzottan tetszik ezt a dieselt nem vesszük autószámba (versenyautó számba) sok helyrõl, azoktól akiknek mondjuk fingjuk nincsen,h mi van benne..(tiszt a kivételnek)
Mindenki választ vmit, mint írtam a korom engem is rettenetesen zavar, de nem lehet nélküle erõs az autó....sajnálom, aki hányt már a kocsimtól attól elnézést kérek, engem is zavar, de ez van, inkább, mint lassú legyen...
Van ismerõsöm aki videó készítéssel foglalkozik komolyan hivatásszerûen, úgyhogy a felmerülõ problémákat megoldja, nem kereskedelmi terjesztésre szánom, nem olyan,mint ami most is belinkelt Zoli, ahhoz hiányzik az,h annyira érdekeljen a dolog, mint azok készítõit, de baráti nézegetésre (akik esetleg nem voltak ott v igen) 7végén a nappaliban jó lesz...
Én is alap kis fényképezõvel fogok belsõket csinálni a haverok körében, csinálok konzolt, meg vmi közepes kamerát bátyámtól (csak, h család be legyen vonva) aztán csá..
Egy haverom meg megvágja meg rak alá zenét ahol kell...ennyi egy délutánt megér...
Ha összejön ez a csapatverseny amit Zoli itt feldobott akkor jó lenne, ha minden csapatban (Audi, Amcsi V8ak, Diesel, stb...) csinálna vki...nem egy nagy dolog nem hiszem, h nincsen vkinek kamerája otthon...
Nagyon jó lenne, én megígérem összehozom jövõre, diesel fõhangsúllyal de sok mással is, ha lesz rá keret rendelhetõ/kérhetõ is lesz anyagáron, persze ha Xprovid belegyezik vagy nem kell hozzá különleges engedély v ilyesmi...
Nem nagyon...nem ezek a nagy korom részecskék rakodnak le károsan
Ahogy Orgyi mondta, inkább vagyok a csajjal egy maszkba Oxigén palackkal, mint, h ne halljam ahogy élvez...
CO-ból egy kicsit több jön ki, meg Kéndioxidból is, amik az üvegházhatásért felelõsek, sõt nagyon sok Kéndioxid, aminek 300szor nagyobb a fényelnyelõ képessége, mint a széndioxidnak...sztem felesleges ebbe belemenni...
Ti nem szeretitek a dieselt mert kormol, és mégis szeretem a benzinest, mert igazán megmozgatja a könnycsatornáimat egy komoly hang, de erre van lé, "könnyen" tuningolható, és jó érzés a benzinesek seggére verni, noha a korom engem is kurvára zavar...
Hagyjuk a diesel-benzin dolgot, sokszor volt már porondon...
Igen, de én nem vok F1-es versenyzõ, biztos a Hispaniánál is azt mondják,h de jó lenne ha többet mutatnának, mert akkor a szponzorok is többet fizetnének...
komolyan nem kötekedés, de milyen érdekes,h erre mindig azok reagálnak "lesúlytóan" akik fõleg rajta vannak a videón...
Igen azt mondtam én is,h promo videót ebbõl kell csinálni, senki nem jön ki vti hondákat vagy tdi golfokat nézni, amik közel gyáriak, de akkor kellene egy másik videó is a kis szarokról...
Remélem jövõre bekerülök én is a videók közé, mindent megteszek a nagyon jó idõért és látványos autóért a télen és tavasszal, még 162 nap 19óra és 45 perc..
Famupa!
Ez nagyon jó ötlet, csak ahogy írtad Tõletek sem várható el,h kint legyetek a szabad 7végéteken nekünk tenni vmit...
Le kellene szervezni komolyan, ilyen belépõ árak mellett jut erre is (vicc)
Nekem lesz saját kamerám, külsõ belsõ, én szeretnék csinálni majd filmeket, komolyat külön a diesel szekcióról is (tudom nem autók ), mivel Zoli említett amúgy is egy csapatverseny ötletet...
Ezt a témát már én is megkarcoltam, nekem is jól esne ha a szaromat látnám a videón, vagy legyen 2 videó, mert megértem,h promozni a versenyre nem lehet akármilyen autókkal, csak ahogy mondtad, mindenki a saját keretein belül a maxot teszi a kocsiba, csak ez eltérõ...
Remélem,ha jövõre a hiper szuper 11es profi kocsimmal indulok bekerülök.... Csak a videóba bekerülés miatt építem..
Valami jó pontrendszert kellene kitalálni a csapatok összteljesítményével arányosan vagy ilyesmi...nem hangzik rosszul, a lényeg,h összehozza az amúgy is jó társaságot...
A leggyorsabb autó amúgy német, olyan, mint a Nova felépítésre, és van érvényes mûszakija (kint és nem itthon összemókolt, kint kicsit más ez a dolog), asszem vmi 9 közepét v alját megy, rajta van az ernyõ meg minden...utcán is járnak vele..
Itt az alakítás odafelé vezetõ útjáról van szó, nem a visszafelé vezetõrõl, de örülök,h ilyen kis vicces vagy...
Nem tud vki papíros lehetõleg nagyon szar állapotban lévõ, rossz motoros lejárt mûszakis, ótvar kopott (azaz rohadt olcsó...) 190es diesel mercit eladód?
Melegen folyékonyabb az olaj így kisebb résen is kifér, ezért a gond akkor jelentkezik amikor már meleg..ha járatod alapjáraton egy pár percet, bemelegszik, lepadlózod és akkor jön a kék füst, az lehet turbó nagy eséllyel...
Kellene nekem árajánlat mercedes E W210 300TD 177 ló szelepvezetõre és sz sz szimmeringre, meg 3 ékes fém tömítésre..
Jahh ez az Off Topikba ment volna, már mind1...
Igen, tehát egy bizonyos szint után feljõdni egy autóval, amirõl azt gondolja az ember,h már minden a legjobb benne nagyon nehéz lehet, legalábbis azt gondoltam, de ezek szerint mégsem... fõleg, ha még maradt 3 tized az autóban...
Nagyon nagy grat!
Hál' Istennek az összes komoly V8 futamot láttam (bár nem vok v8 fan)..elismerésem!!!
ÓÓÓÓriási dolog!!
Tudom vannak mûhelytitkok, de mondd, mit lehet még fejlõdni ilyen szinten?hogy lesz 2 futam között 3 tized??mert 14.5öt 14re javítani nem nagy dolog, de itt már minden ki lépéshez négyzetesen több erõ kel kb......
Sztem igazi buziság....mi lett volna ha kikapnak, max keresnek egy mondvacsinált indokot,h miért aztán kész, ha meg nyernek akkor meg minden oké, meg nektek sem szégyen kikapni egy erõsebb kocsitól...
Fasztojások...ebbõl is látszik,h nem kell kinyalni senkit...