elvileg max 2.3,de nem tudom pontosan.Most még sok a titkolózás,ami tuti hogy vp109essel megy.
Pedig maga a motor nem "tûnik" erõsebbnek mint Eklund-é,nemde?
Én nem állítom ezt.Attól is függ honnan veszi a fordulatjelet.Ha bármi van a fõtengely és a fordulatjel kerék között,az már csak paraszti ésszel is könnyen megérthetõ hogy lesz valamiféle hiba.Ez sajna az Audinál ilyen.Semmi gond,fõtengelyrõl kell idõzíteni.
Egészen mostanáig csak vezérmûrõl idõzítettem.Ez megint magyarázatra szorul:nem csak a szíj általi mocorgás volt benne,mert innen még egy lánc hajt át a szívótengelyre,de itt sem állunk meg,mert még egy ferdefogazású fogaskerék-hajtás is van,ami forgatja az elosztót.Ezzel sikerült produkálni az eddigi eredményeket.
Mivel folyamatosan gyujtásproblémákkal küzdöttem felfejlesztettük fõtengely jeladósra és 5 trafósra.Sajna ezt a mai napig nem sikerült megvezérelni.Ez utóbbi 5 fõtengely jelbõl és 1 db vezérmû szinkronjelbõl áll.Ez láccik az avatarban is most.
elég sokat "mocorog" a szíj miatt.egyes számítások szerint + - 7fok.ez strobival elég jól kimutatható.
A kivett motor padon mérve 976Le volt.Vigyázzunk a rövidlöket fogalmával,jelenleg 4 féle fõtengely van az 5 hengeres mocihoz. 77.4, 86.4 , 92.8 , és a "Diesel" 95.5.
Azt hiszem Jens 86.4-el megy,de utánnakérdezek,engem is érdekel a téma.
(Emmeg hogy lehet? LOL)
itt van Jens Eklund is a 21/190es képen.Amit találtam legjobbja 9.94 230,de ez 2006ban volt,azóta már biztosan ment jobbat mert erõsebb lett a mocija (meg drysump)...
Pedig maga a motor nem "tûnik" erõsebbnek mint Eklund-é,nemde?