timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  32  33  34  35  36  37  38  39  40  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre 2007.06.23. 02:03:58 (426
Seat Leon 1.8T (tyutyesz)     9.85 @ 120    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.85 @ 120
1/4 ET:   15.15 @ 151
0-100 km/h:   7.08
80-120 km/h:   4.59
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!
nekem a nagy képen 138 kilonak van irva és kb 40 lovasnak latszik....de lehet hogy csak az én gépem kotlott meg 
válasz erre előzmények 2007.06.22. 21:01:04 (425
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
igen erre gondoltam én is 
Re: hondav-tec (423)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:52:47 (424
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic VEi     9.12 @ 129    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 129
1/4 ET:   14.22 @ 152
0-100 km/h:   5.92
80-120 km/h:   3.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
megvan! 
Re: ave (421)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:51:14 (423
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
+ a sofőr!! 
Re: szabyk RST (420)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:38:54 (422
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest! 
Re: boti (418)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:38:12 (421
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic VEi     9.12 @ 129    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 129
1/4 ET:   14.22 @ 152
0-100 km/h:   5.92
80-120 km/h:   3.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ne feledd el felvenni magadhoz az uj merest, nem megy magatol. 
Re: hondav-tec (416)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:37:53 (420
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
na persze....

a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok 
Re: hondav-tec (419)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:31:52 (419
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled.. 
Re: boti (418)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:23:40 (418
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt 
Re: hondav-tec (417)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:17:31 (417
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!

Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem? 
Re: boti (414)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:09:18 (416
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic VEi     9.12 @ 129    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 129
1/4 ET:   14.22 @ 152
0-100 km/h:   5.92
80-120 km/h:   3.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszi!  Neked köszönhetem!

Ave:köszi a mérést! 
Re: CRXPali (412)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.22. 16:59:34 (415
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
 
Re: boti (414)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 15:51:30 (414
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
köszi még 1x a mérést.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az időnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?főleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltűnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sőt minimálisan/1-2 ló/ sztem erősebb. 
Re: ave (406)
válasz erre előzmények 2007.06.22. 15:44:56 (413
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
azóta csak a rajtprogi lett változtatva +nagyon minimálisan a progin is.a légszűrő volt még kiszedve,de ott 2 futam között javult a célvonalim is + az idő is.más változás nem  volt.
talán a 40fokos meleg is betett a teljesítménynek minimálisan,de a padon is 30fok körül volt. 
Re: tschokker (404)
válasz erre 2007.06.22. 15:08:30 (412
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Honda Civic VEi     9.12 @ 129    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 129
1/4 ET:   14.22 @ 152
0-100 km/h:   5.92
80-120 km/h:   3.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért a 60 lábad az nem semmi gratula hozzá. 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:57:30 (411
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ja mafla vagyok, én Gábornál voltam! Bocsi. 
Re: ESI (410)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:56:06 (410
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia!

Pl amit nekem legutóbb mértetek, az sem egyezik meg az Ave féle méréssel, de még a korábbi Ti általatok mért adattal sem (a kettő közt semmi érdemi nem törént az autóval).
Lehet hogy nálam is a leírt dolgok okozták a az eltérést, vagy ez a csúszás csak az olyan bivalyokra igaz, mint CCH vasa? 
Re: tschokker (409)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:32:23 (409
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát szerintem Magyarországon igen kevesen értenek hozzá, tehát nem kell kétségbe esned emiatt, hogy te sem.  
Re: civiccoupe (408)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:06:31 (408
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem értek én ehez.
sem. 
Re: tschokker (407)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 14:44:10 (407
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerőn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze ő nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebből adódó jelentős nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgő közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgő fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgőre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgőn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgőknél csúszás is van. Következő fejlesztések egyike hogy mindkét görgő fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetőek lesznek.
 
Re: civiccoupe (405)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.21. 13:06:32 (406
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Koszi az infot.
Remeljuk majd Boti is hozzatesz valamit. 
Re: tschokker (404)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 13:03:17 (405
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vagy ismét beigazolódik hogy nem kell mindent elhinni a padnak. 
Re: tschokker (404)
válasz erre 2007.06.21. 12:45:50 (404
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezető lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerőt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenőrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tőlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelő teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.21. 02:12:10 (403
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Obaz, tenyleg.  
Re: hondav-tec (401)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 00:41:46 (402
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
emlékszel=emlékszem 
Re: hondav-tec (401)
válasz erre 2007.06.21. 00:41:12 (401
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha jól emlékszel "Lila Köd" volt...... 
válasz erre előzmények 2007.06.19. 21:29:59 (400
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
naaa 
Re: szabyk RST (399)
válasz erre előzmények 2007.06.19. 06:01:37 (399
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ezt is nekem köszönheted 
Re: soma (398)
válasz erre előzmények 2007.06.18. 23:56:53 (398
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szeva Feró!

Én is kiváncsi leszek ,remélem a következő mérésnél má 300le körül lesz keréken.
Tettünk az ügy érdekében ,de a neheze rád vár
Ha már idetaláltál ,akkor itt is köszi a sok közreműködést.Jó progi nélkül sehol nem lennék! 
Re: KulinPapa (397)
válasz erre 2007.06.18. 23:41:40 (397
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ez zsíííííírrrrr )   Mostmár igencsak kiváncsi vagyok hol lesz a vége a kis gépnek... 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.18. 21:21:20 (396
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Passat 1.9 TDI (safetycar)    10.63 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.63 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 151
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   4.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
220-230 korul lehet, szerintem. 
Re: Vitya (395)
válasz erre 2007.06.18. 21:13:59 (395
VW Passat 1.9 TDI (safetycar)    10.63 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.63 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 151
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   4.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hany paripa lehet ez a passat? 
válasz erre előzmények 2007.06.14. 18:54:53 (394
oksa! Elküldtem a telszámot! 2 próbálkozás lehetséges? 
Re: ave (393)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.14. 15:55:06 (393
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most vasarnap del kornyeken, de nagyon kotott idoben, csak roviden.
Kuldj mobilszamot az ave kukac timeslip pont hu-ra.
 
Re: xkutya (392)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 14:51:17 (392
Szia! Valamikor meg tudnád mérni a Clio-m? Jössz Győr környékére? 
Re: ave (378)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 14:15:05 (391
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tmobil2310655 
Re: uno1.6 (387)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:45:27 (390
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem az a lényeg, hogy lefelé nyomja az autó elejét, hanem az, hogy az autó tengelytávjának meghosszabbításával a relatív súlypont közelebb kerül a meghajtott kerekekhez. Vektorokkal gyönyörűen fel lehet rajzolni hogy néznek ki az autóra ható erők gyorsulás közben hogyan tolódik el a súlypont. 
Re: MazleeDSM (389)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:22:02 (389
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mind1, a lényeg a kitámasztó amit ha ügyesen alakitasz még akár lefele is nyomhatja a kocsi elejét és nem kell plusz 200 kilót odapakolni  
Re: Rafi (388)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:13:23 (388
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
a hegesztett gátlók nem változtatják meg jelentősen a gyorsulás közben bekövetkező súlypontváltozást. 
Re: MazleeDSM (386)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:58:09 (387
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia Soma
Tudnál adni 1 elérhetőséget,szeretnék veled beszélni.
Üdv 
Re: soma (376)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:53:35 (386
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem egyszerübb heggesztett gátlókat és kitámasztó kereket használni? 
Re: Rafi (385)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:50:50 (385
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez se rossz, de mi nem pont ugyanerről beszélünk

Egyébként a Te verziódban nem a hajtott kerék fölé kellene tenni a plusz súlyt, hanem kicsit elé ! Egyébként érdekes lenne kipróbálni, hogy egy FWD gyorsulása mennyiben változna, ha pl +200kg-ot az első lökhárítóra szerelnénk (persze úgy, hogy le ne szakadjon).  
Re: Bkori (384)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:31:44 (384
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezt nem ér!!!  Én már évek óta mondom ezt, de vizzel!!!

Rajtnál 150 liter viz a hajtott kerekek fölé, 60'-nál meg mint a lufit kidurrantani!!! 
Re: ave (377)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:24:47 (383
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene"

Rátapintottál az FWD alap problémájára Gyorsításnál mindig minden súl hátra akar menni, ezért van az, hogy minél jobban gyorsul egy FWD annál kevésbé tapad, RWD-nél ez pont fordítva van. 
Re: Sirk (381)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 08:27:31 (382
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igazából ugye ki kéne próbálni
Az extrém ötletnek az lenne a jelentősége, hogy kimozdítsa az autót a nyugvópontról. Ha a kocsiból hátrafelé "kilöksz" egy súlyt, akkor a bódé ellenkező irányba fog elmozdulni tehát előre. Amikor a súly becsapódik a kocsi hátuljába, akkor  már a gumiknak is rá kellene segíteni, viszont akkor már az autó "mozgásban" van és ez a lényeg. Persze ettől még lehet, hogy a gyakorlatban nem működne
 
Re: Sirk (381)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 08:10:42 (381
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akárhogy is gondolok bele, és lehet reggel is van még nagyon, de ez az extrém 5let pont hátrányos lenne az indulásnál
Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene, sőt, még hátrafelé lök az autón, amikor "becsapódik"??  
Re: Rafi (373)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 16:02:10 (380
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
helyes ! 
Re: ave (378)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 16:01:40 (379
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ja... egyszer elmenne Vagy mondjuk Sanya indulhatna úgy is , hogy Falco + Szabyk közben egyszerre kiugranának a hátsó ajtón  
Re: ave (377)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.13. 15:58:07 (378
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tengelytav kapcsan, valoban, a wheelie bar lesz a kotelezo, amit raaroltetek a csavora.  
Re: Rafi (369)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.13. 15:56:20 (377
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De hat a szabalyzat nem is tiltja a rajtnal otthagyni a 200-300 kg-s lapos sulyokat.  
Re: Rafi (373)

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  32  33  34  35  36  37  38  39  40  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!