Remélem nincs komoly gond. Ha szerencsém lesz akkor jövőre én is gyakran állok rajtvonalhoz és lehet másféle motor lesz az alap, a kasztni persze nem kérdéses, de majd ha ez biztossá válik.. addig nem akarok a levegőbe beszélni
Szia, köszi!
Már múltkor Fertőn is ezzel a gumival mentem, hozott 1 tizedet. 2008-ban voltam kint utoljára Lacházán, gondoltam kimegyek a Hondatalira mérni egyet. Brutálisan jól tapadt a pálya, nagyon nagy élmény volt:
60 láb: 2.1; 1/8: 9.066@124,22; 1/4: 14.096@156,28
Ez Fertőhöz képest majdnem 3 tizedes javulás 402 méteren, viszont a végén már megfogott a gumi, így a célvonalim az csökkent (volt már 159 is).
Tudom, hogy nem űridő, de D16A8-hoz képest nem rossz...
Raptorral is szívesen mentem volna Lacházán egy saját rekordot, csak furamód egybeesett a két verseny, így nem tudtam vele menni idén 402 métert.
De gondoltam, hogy ráírom Honda Civic másfélgen, hátha elhiszik vasárnap a hondatalin!
Eredetileg Lacházára készültem AS2-be győzni, de szeptemberben kétszer elfogyott a motorom Kamillából és így elbuktam az év végét...
Raptorral idén nem mentem egy métert sem, de 3 nap alatt összeraktam a maradékokból egy "autót".
Amúgy Tökölön csak 201 méter volt, ami kedvez a gyenge Skodámnak.
A reptéri guruló út elég gyengén tapadt, így bent maradt pár tized a futamokban.
Legjobb idő 8.86 @ 128 volt, úgy hogy pár órát még a reptéren szereltem, hogy egyáltalán beinduljon a kocsi...
köszi ezzel is okosabb lettem 5.4 @ 213 200 méter komoly gázelvétellel és akadozó benzin ellátással ebből a kamerából, de egy biztos nem volt jó a rajtom ferdén álltam be és 100 métert se tudtam rendesen tolni ( maximum fél gázig nyomhattam a gázpedált)
Nem, nem csodagyerek, csak van tapasztalata, nem először megy vele.
Igen, emlékszem a Chevelle féltengelye tört ketté. Azt láttuk, hogy valami házi volt, nem Strange, vagy hasonló.
Nem tud kitorni? Talan Tokolon volt jopar eve, ahol bizony konkretan kitort az egyik lengyel V8 egyik kereke. Viccet felreteve.
Persze nem kellene, kitornie a faranak oldalra, de hat nem csak vezetoi hibakbol vannak balesetek.
Nekem semmi kifogasom az ellen, hogy biztonsagos korulmenyek kozott fiatalok is vezethessenek autokat, de nem biztos, hogy kozel 220-as celvonali az annyira "setakocsi", ha valami nem ugy megy, mint kellene. Ettol meg a fiad lehet sokkal ugyesebb, mint barki mas, aki akar gyorsabb autoval versenyez, en ezt nem tudom megitelni.
maradjunk annyiba, hogy ügyes gyerek, büszke is lehetsz rá, kocsija is lehet amivel driftelni is tud, de a ragacson bármi történhet nála is, még a komoly kocsiddal akár 10 teteji csigatempóban is, a többi meg bullshit
Szabályozva van, felelősségvállalási nyilatkozattal lehet menni.
2 dolgot ehhez, 9 éves kora óta vezet, van saját autója is, amivel versenyzik rendszeresen, a másik, az én autóm nitro nélkül kezes bárány, az egy 8-as autó, 10 teteje csigatempó, nem tud kitörni.
Tudom, ez sokaknak űridő, de ez egy komoly autónak csak sétakocsi.
A sajátjával driftelt már rendesen többször is, mindig megfogta.
Nyugodt, és megfontolt, és ügyes gyerek, büszke vagyok rá.
Az, hogy mi történt a kis Novával láthattad a videón, egyszerű vezetési hiba volt, nem megfogta, hanem elbaszta kicsit, aztán még jobban. Ennyi.
látni nem láttam, de úgy hallottam a 15 éves fiad is ment tegnap
minden kötekedés nélkül:
A Nova-s srác ügyesen megfogta a gépet (mondjuk szerencse is kellett hozzá), de ugyanezt meg tudta volna oldani a te fiad is a te Nováddal???
A Calibrás sráchoz csak annyi:
rajtnál tényleg veszélyesen közel volt a diffi a földhöz, de úgy gondolom ezt gépátvételnél megjósolni lehetetlen
Ha már biztonság azt azért még megemlíteném, hogy voltak olyan profi versenyzők is akik a depó végén bőszen gyorsulgattak. Értem én hogy uccsó verseny ami nem úgy lett vége ahogy kellett volna, meg a "kötelező" mesekörök, de ezt akkor sem kellett volna, oldalt emberek sétálgattak. Ráadásul egyikőjüknek még másnap ott lett volna az egész Honda nap is.