Felvettem volna én,ha észbe kapok és rájövök hogy verseny Szombaton van és nem ma ( Pedig készültem rá rendesen,mert tudtam hogy az utsó az idén,meg kint lesz szinte mindenki! Be is izzítottam mindent tegnap estére,amikor láttam a bejegyzéseket a facebukon..
kemény! de ahogy hallom több embernek tetszett mint ahányan befostak
de tényleg kéne védeni a nézőket, csak hát a pénz, Écsen jó ott kicsit messzebb állnak/ülnek a nézők, de dombtetőn.
Betonfal nem lenne rossz, 1-1 a 2 oldalra nézők elé, de a pálya közepáre sávelválasztónak sem lenne utolsó...
De tudom, drárga.Az első balhéig...erre nem lehet fejlesztási EU támogatást leszedni mint hivatalos gyorsulási pálya biztonsági berendezésre?Ötlet, nincs ilyen sport segítő pályázati pénz?
Akinek nem inge ne vegye magára, de valami azt súgja, hogy rám is gondoltál ebben az ügyben.
Nekem még nem kellett kitolni, visszahúzni az autómat egyszer sem, mindig vissza vittem a depóba,mert csak mechanikai bajok voltak vele,azzal meg visszament, most az elektronika kezd szórakozni velem ami új ,(4évig mentem ezzel a kábelköteggel,compival eddig hibátlanul) már a kontroll megtörtént délelőtt, a mechanika rendben így a kábelköteg megy a szemétbe, a compi pedig ellenőrzésre, mert ezeket én nem javítom hanem cserélem jobbra-erősebbre.
A biztonságról pedig annyit, hogy nálam is az első helyen, és szerintem be is bizonyítottam a rajtba!!
Én adtam az ember kezébe az én poroltómat és mire használni kezdte már ott álltam mellette pedig a jobbos ajtóm reteszelve volt ne hogy ki tudjon nyílni menet közben mert nagyon könnyű.
Attól függetlenül biztos van mit tanulnom még az egészről de rajta vagyok ahogy a határaim megengedik.
üdv
Ezt a LOL-t nem értem, de mindegy is.
Ha érdekelne téged a drag, nem csak a billentyűk előtt, tudhatnád, hogy nekem a vesszőparipám a biztonság.
A Te érzésed szerint az az autó, ami kívülről is egy hányás, milyen a kaszni alatt?
Pont ezt rinyálom mindig okoska, hogy arra is kell gondolni, aki a gyerekével a kordon mellett áll!
Az, hogy az én autómban van pár dolog az én pénzem, fontos, hogy mindig maximális műszaki állapotban legyen, ne essen szét a gumimelegítéskor, rajtban, vagy futam közben. Neked sincs fogalmad, meg másnak sem sok, hogy fegyver egy ilyen versenyautó a kezedben, és ha szar az egész technika, akkor pláne felelőtlenség vele emberek közé menni. Az, ami napi szinten szétesik, szar, azt hiszem ez nem vita tárgya.
Ezt magyarázom, persze neked hiába, mert Te mindig megtalálsz az okoskodásoddal, hogy ez nem egy játszótér már hülye gyerekeknek, hogy na kimegyek, és kipróbálom sikerült-e az autómat összerakni egy futamra.
Sajnos én láttam már baleseteket, és hidd el van fogalmam a dolgokról, ellentétben Veled, aki egy MEGA LOL itt!!
a tegnapi sevinova drift eloadas utan nekem inkabb nezobiztonsagi kerdesek merultek fel, volt mar pelda ra korabban is persze, es jol el lehet poenkodni, mert eddig meg egyikbol sem lett nagyobb baj...de:
mondjuk pl teged ved a kaszni meg a bukocso az autoban -tudom, hogy a masik gep volt-, de nezoket meg csak a bolyasor (wooow), meg az egybe akasztgatott narancs vasracsocskacska, amire ra rakonyokolsz is mar dolongel, es amit igy ha eltrafal majd vki jobban seggkitorosen bedriftelve meg felborulva a lendulettol, az legalabb jol egyben boritja az egeszet fel, de hogy azon kb 1km/h-t lassulva gombaz egy 10+ nezot, az ziher, vagy lehet abban bizni, hogy hatha majd jo reakcioval pont elugralgatnak az eletukert
es a legeletveszelyesebbek az RWD autok voltak, amik seggriszalva csuszkalva mennek, versenybiciklire hajazo elsokerekekkel kormanyozva
Jovore erositeni kell a gepatvetelt. Fel kell vallalni valakinek, hogy ez mar nem jatek, sok a szedett vedett auto, otletszeruen osszerakva. Kellemetlen elkuldeni barkit is, de ez mar nem a vicc kategoria.
Hát,ezt jól elbasztam! Azt hittem holnap lesz,aztán láttam a linkeket a facebookon..
Akkor már vmi eredményeket tud valaki mondani? Magyarok hogy végeztek,milyen időket futottak?
Gyerekek! Szerintem nagyon jó kis verseny volt. Gratulálok mindenkinek, aki új egyéni csúcsot ment! A nap leggyorsabb autója a VTG Turbo Corvette volt 8,09 @ 280-al Gregor Staszewszki! Nagyon zorall volt!
30+18=48 pont jár az elő helyért és 20+17=37 a másodikért (már akkor, ha a kvalifikáció is ebben a sorrendben záródott). Ha nincsen se idő-, se sebességi rekord, akkor az 11 pont különbség az első javára. Én ráfeküdnék a témára!.
Hallottam voltál te is Neo mondta. Én is nagyon készültem rá, sajnos szombat este tesztnél széttört a váltó és csak vasárnap 1re lett kész ... fáradtan koszosan kedvem se volt útra kelni