timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  35  36  37  38  39  40  41  42  43  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2007.06.05. 08:45:43 (276
Felhasználói profil
14.51 @ 155
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mármint, hogy tudnak ilyet, de ennél jobbat senki... 
Re: Ollah (275)
válasz erre 2007.06.05. 08:44:39 (275
Felhasználói profil
14.51 @ 155
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave, mit mutat a műszer teljesítményre?
Lehet, buta kérdés, de elképzelhető, hogy ez a kb. 1,6 sec 60 láb a bűvös határ a magyar versenyeken, és ennél lejjebb menni ragacs nélkül már nem nagyon lehet?
(A Jeep, a Tájfun, Falco, Audik stb. is tudnak ilyet emlékeim szerint.) 
válasz erre 2007.06.05. 08:43:01 (274
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez bizony nagyon szép! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 22:40:49 (273
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Persze, hogy nem esett neked, a te harmadikadnak meg nem volt vege 170-nel. 
Re: CRXPali (272)
válasz erre 2007.06.04. 22:29:17 (272
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem rossz,de nekem nem esett igy 3-madik végére a teljesitmény és szerintem hosszú az az első fokozat. 
válasz erre 2007.06.04. 19:42:46 (271
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát igen.ilyen egy fajin szivo! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 14:39:50 (270
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Oh, en eleg hamar eszrevettem szerintem.    (Meregettem is egy tesztnapon)
A 40 centi egyebkent nem a rollout, hanem a stage es a guard kozotti tavolsag.
Ezt maximalisan kihasznalni csak bazinagy kerekekkel lehet (26"+), es akkor nem beszeltunk arrol, hogy az autok 99%-a nem 1 mm-re all be. (Szerintem egyebkent nagyon helyesen, foleg dontokben.)

Kisebb kerekekkel (22"-23" ezzel a rajtgeppel is csak 30 centit lehet "ingyen" gurulni, mivel a kerek ilyen hosszan takarja ki a stage fotocellat.


A masik meg, hogy ez a 40 centi a 2007-es UEM motoros(!) szabalyzatban van igy:
http://www.motocicliste.net/ewcup/file/2007/UEM_RR_RULES.pdf?item=26
101. oldal: "between Stage and Start/Guard 400 ± 10 mm." 
Re: fota (268)
válasz erre előzmények 2007.06.04. 14:37:47 (269
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A tulaj állítása szerint 282LE asszem, az sztem elég jó egy 2literes szívóból. 
Re: Max-007 (266)
válasz erre 2007.06.04. 14:07:12 (268
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!

Nem tudom miért nem vetted még észre, de Futaman már év eleje óta hangoztatja, hogy náluk először Magyarországon a 2007-es szabványnak/szabálynak megfelelő 40cm-es rollout van (vagy 15", ami meg 38cm, bár ő mindig 40cm-ert emleget)!!!
Te meg mindig ragaszkodsz a 30cmhez! Ha 15" - 38cm-et választok, akkor már rögtön pontos is az idő 12,44.
 
válasz erre előzmények 2007.06.04. 08:15:12 (267
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igen, nagyon komoly szerkezet.
A motor ~260 LE lehet, ha jól számolok. Az meg szerintem nem rossz, otthon a sufniban :P előbányászni ~130 LE-t literenként (üzembiztosan!)... 
Re: Max-007 (266)
válasz erre 2007.06.03. 23:37:13 (266
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szépen muzsikál ez a Honda is. Ez az 1-es brutális. Szép eredmény. Pláne, hogy sztenderd hozza is.
Szvsz a 2.0hoz képpest nem egertengető a teljesítménye.
De elismerésem 
válasz erre előzmények 2007.05.29. 21:22:07 (265
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hali bodoba
Nekem sem sikerült hétvégén jó időt menni. De havernak a CRX-el ha jól emléxem sikerült 14.0-t a gyári blokkal. 
Re: bodoba (264)
válasz erre előzmények 2007.05.27. 17:49:21 (264
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
És ahogy Sanyi írta, full gyári minden 
Re: bodoba (262)
válasz erre előzmények 2007.05.27. 17:39:38 (263
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Honda talin 10.12 mentem 1/8-on 
Re: bodoba (262)
válasz erre 2007.05.27. 17:34:06 (262
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Van még mit állítani rajta, az biztos, de:1. én kb 120kg vagyok
                                                          2. 240-es injektorok vannak benne ( még )
                                                          3.alig volt mág hangolva
 
válasz erre előzmények 2007.05.23. 19:28:57 (261
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
14 teteje 
Re: -SK- (260)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 19:22:37 (260
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én nem vitáztam 27.-én tökölön majd kiderül, hogy képes-e egy ilyen kisnyomású 14 körüli időt menni  
Re: civiccoupe (259)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 16:15:23 (259
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
és alacsony 13at mennek ragacsos pályán
én meg a dalai láma vagyok

ne menjünk má bele ebbe a vitába. 
Re: -SK- (258)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 16:04:09 (258
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egy ilyen blokkból odakint 200-250LE (keréken leadott) teljesítményt hoznak ki (gyári alkatrészekkel) Ezt is lehet még feljebb tornászi. Az egész csak beállítás kérdése. 
Re: Leon (253)
válasz erre 2007.05.23. 13:57:12 (257
Audi S2 (RT)     8.84 @ 130    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   8.84 @ 130
1/4 ET:   13.80 @ 159
0-100 km/h:   5.37
80-120 km/h:   3.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia! szép verda. gratula. 
válasz erre előzmények 2007.05.20. 15:45:50 (256
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszi, akkor mégis jól feltételeztem, azt, hogy vagy én értek valami félre, ha ez kerékteljesítmény akkor bizony nem rossz!  
Re: ave (255)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.19. 22:50:35 (255
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.  
Re: Leon (253)
válasz erre előzmények 2007.05.19. 22:27:42 (254
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Például a Saab 3-literes V6 motorra akasztott kisnyomású (0,3-0,4 bar) turbóval 200 lóeröt hozott ki, holott az szívó 12-szelepesként 20 éve számított jónak utcára. ráadásul egy 3.0 12V-nek még a nyomaték jellege is elég szép, csak nyilván nem akkora, mintha megfújják. A régi motorom a GTV-ben 1000-es fordulaton tudta a csúcsértékének 87%-át.  
Re: Leon (253)
válasz erre előzmények 2007.05.17. 18:24:43 (253
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszi!

Akkor most én értelmezem rosszul a grafikont, és ez a teljesítmény nem az a fajta teljesítmény, amit megad a gyártó, vagy egy 0,4bar-os turbo ennyit tud csak egy 125 lovas mocin dobni? Vagy még hangolási fázisban van az autó?
(Azt hittem egy 125 lovas megfújva picit kihoz egy 160 lovat meg brutál nyomatékot magából. ) 
Re: Falco (249)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.17. 14:03:11 (252
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A tied lehet nincs 1160 kg.  No meg 0.6bar az azert 50%-al nagyobb toltonyomas. 
Re: Raptor46 (251)
válasz erre 2007.05.17. 12:24:14 (251
Felhasználói profil
14.97 @ 155
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem valami jó idő az tény! Nekem is gyárilag 0.5-0.6 a nyomás és 15-ket simán megy! Hát nem tom!  
válasz erre előzmények 2007.05.16. 21:52:15 (250
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
125LE és 8,8 kb a gyári gyorsulása (ha jól tudom) 
Re: Leon (248)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 21:50:03 (249
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha jol emlekszem 125. 
Re: Leon (248)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 21:47:08 (248
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gyárilag mit tud egy ilyen 1.6 ESI motor? 90Le? Vagy több? 
Re: civiccoupe (247)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 20:32:24 (247
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nekem egyáltalán nem tünik gyengének.
föleg ha széri a az alja.. 
Re: hori (245)
válasz erre 2007.05.16. 20:14:31 (246
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valóban nem valami jó még. Nincs belőve rendesen a progi. 
válasz erre 2007.05.16. 11:46:58 (245
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem valami jó idők, pedig nem gyenge a motorja.
A 60 láb se olyan rossz, ennyi időt vesztett volna a váltásokkal? 
válasz erre előzmények 2007.05.15. 10:58:26 (244
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Ford Focus ST 2.5T     9.75 @ 133    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   9.75 @ 133
1/4 ET:   14.56 @ 167
0-100 km/h:   6.52
80-120 km/h:   3.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
 
Re: civiccoupe (241)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 09:04:31 (243
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Ford Focus ST 2.5T     9.75 @ 133    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   9.75 @ 133
1/4 ET:   14.56 @ 167
0-100 km/h:   6.52
80-120 km/h:   3.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0465&car2=0200&skala=50&tav=nincs&mp=16&kmhstart=50&order=1p8et&scope=all

igen tényleg szépen lép, 50ről összeraktam a Corvettel teljesen gyári állapotban!!!
Gurulóból jobban megy egy hajszállal. 
Re: Falco (242)
válasz erre előzmények 2007.05.14. 22:45:56 (242
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ford Focus ST 2.5T     9.75 @ 133    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   9.75 @ 133
1/4 ET:   14.56 @ 167
0-100 km/h:   6.52
80-120 km/h:   3.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat ja. De annak kicsi az eselye...  
Re: civiccoupe (241)
válasz erre előzmények 2007.05.14. 22:42:13 (241
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Ford Focus ST 2.5T     9.75 @ 133    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   9.75 @ 133
1/4 ET:   14.56 @ 167
0-100 km/h:   6.52
80-120 km/h:   3.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hacsak....
 
Re: Falco (240)
válasz erre előzmények 2007.05.14. 22:36:22 (240
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ford Focus ST 2.5T     9.75 @ 133    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   9.75 @ 133
1/4 ET:   14.56 @ 167
0-100 km/h:   6.52
80-120 km/h:   3.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gurulobol nem rossz ez azert, nem nagyon bantja ezt mar szerintem semmi a kozutakon... 
Re: szabyk RST (239)
válasz erre 2007.05.14. 15:11:14 (239
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Ford Focus ST 2.5T     9.75 @ 133    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   9.75 @ 133
1/4 ET:   14.56 @ 167
0-100 km/h:   6.52
80-120 km/h:   3.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jót megyek vele a 2005-ös mérésemmel 
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.14. 00:12:25 (238
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na ez viszont marhara nem a mereshez szolo kommentar.
Levettem kezzel a hivatkozast, de ebben a topicban csak a meresekrol legyen szo.
Ha kerdesed van a hazai gyorsulasi versenyzes topicban tedd fel.

De most meg valaszolok itt.
En nem tudom, hogy jonnek-e, de en megyek Lengyelo-ba nyaron, biztos lesz mit merni.  
Re: frinyoo (237)
válasz erre előzmények 2007.05.13. 23:17:44 (237
Köszi szépen! Sose szerettem a dízeleket, szerintem ezután se fogom, de ennek ellenére már nagyon várom róla a vidit.
A kavarodásért meg télleg bocs!

Azt lehet-e tudni így előreláthatólag, hogy idén jönnek-e eddig még nem láttok külföldi autók, amiket letudsz mérni? Vagy szervez-e valaki egy hasonló meginvitálást, mint a tavalyi volt, kicsit nagyobb szerencsével?
Szívesen látnám a méréseid között az ottani Audi, meg az Evo adatait... 
Re: ave (236)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.13. 22:40:48 (236
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
220 loero kereken az azert 270 loero felett van minenkeppen...

Szerintem gaz nelkul kb. 230 korul lehetne. 
Re: frinyoo (234)
válasz erre 2007.05.13. 21:09:52 (235
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Óóó a rák... Most látom, hogy 5 oldalnyi komment van már... Látszik sűrűn írok! Bocsi! Visszaolvasok... 
válasz erre 2007.05.13. 21:07:44 (234
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ahoz képest, hogy "csak" 220-230 lóerő, szépet lépett a lelke.
Azt lehet tudni, hogy nitro nélkül mennyi lóerővel van megáldva? 
 ave
válasz erre 2007.05.11. 09:17:32 (233
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Btw. Select 12" as the rollout and 1/4 mile view, and there you go about accuracy:

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0464&rollout=12&tav=1p4

Official:
1.837   7.746  @ 146.930       12.134 @ 176.470

g-meter:
1.85     7.75    @ 150             12.13   @ 179

Speeds differ because the official result is the last 20meter's average, but the figure I publish is the exact speed on the finish line. 
válasz erre előzmények 2007.05.10. 17:07:21 (232
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A kompresszor oldalon a házba integrált bypass van, ezt javítanám így utólag Tehát különálló nincs, így a helyes. 
Re: Gubo77 (231)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 11:19:08 (231
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Bocsi Jobban is megnézhettem volna, milyen autód van.

Szóval van egy vákuumkör, rajta egy elektromos szelep, innen az aktuátorig egy cső. Ennek nincs más leágazása. Ez szokásos módon egy rúdon keresztül húzogatja a WG-t. A kompresszor oldalon semmi - se bypass, se blow-off -, csak a rendszer végén egy elektronikus fojtószelep. Eleinte arra gondoltunk, hogy váltáskor nagyon nyitvamarad és beengedi az összes termelődő túlnyomást a motorba, ahol persze benzin híján csak átmegy a hengereken. De ez marhaság, nem? (Ha teljesen lezárna, persze még rosszabb lenne a helyzet.)
Feltűnt az is, hogy nagyobb fordulatról (de kis gázpedál állásról) padlózva szépen és gyorsan kezd el húzni, de ha a teljesen felengedett gázpedált nyomom tövig, akkor a fenti, mért görbe szerint, időben elnyújtva indul meg. 
Re: Sirk (230)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 10:27:20 (230
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem arra gondoltam, hogy ha "rátekersz" akkor megszünteted a lag-et...
Hanem ilyen WG nyitvamaradást okozhat az, hogy ha nem egy db szabályzás van csak a rendszerben. Pl. ha az elektromos szabáyzás mellé kerül egy mechanikus szabályzó ami nincs megspékelve egy elkerülő ággal vagy egy plusz bleed résszel, akkor elő szokott fordulni, hogy bent marad a levegő a BC és a WG között, mert nincs ami elengedje a felesleget. Így nyitva marad vmennyire a WG.
Nem tudom érthetően írtam-e le, vagy hogy egyátalán lehet itt ilyesmiről szó  
Re: Gubo77 (229)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:57:04 (229
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sajnos nem olyan egyszerű, hogy rátekerek még egy kicsit Azzal csak az alapértéket lehetséges állítani (basic boost pressure), a többit a Motronic találja ki és hajtja végre egy villamos vákuumszelep segítségével.
Szerintünk elszökik a kipufogógáz, de ha van más használható ötlet, nagyon megköszönöm. Ja igen, az aktuátort sem szeretném tönkretenni, marad az elvileg "zárt" állapot utáni gyári előfeszítés. 
Re: Sirk (228)
válasz erre 2007.05.10. 08:33:21 (228
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hogy van a boost vezérelve? Mivel? 
válasz erre 2007.05.10. 08:08:58 (227
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave, külön köszönet a figyelmességért, a 466-os "rajtszámért"

Konzultáltam turbós emberekkel a laggal kapcsolatban, szerintük a wastegate nem zár el tökéletesen. Ez nagy motorfordulaton mindegy lesz, mivel itt már amúgy is nyitogatná a vezérlés, de alacsony RPM-nél durván beleszól a menetteljesítményekbe. Ez megmagyarázhatja azt is, hogy bár nem gyorsul az elvárható mértékben, mégis képes hozni a gyári végsebességét. 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  35  36  37  38  39  40  41  42  43  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!