timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  39  40  41  42  43  44  Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2007.01.12. 18:22:09 (76
Felhasználói profil
11.91 @ 191
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
igen volt nem is egy ... 
Re: oioio-1 (69)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 18:10:26 (75
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nekem mind1, csak tudja az alacsony 10-et!  Széles vigyor  
Re: Spoon (74)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 17:42:07 (74
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem abból inkább EVO lesz  Kacsint  
Re: Robi-ka (73)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 15:08:47 (73
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Láthatjuk még esetleg valamikor egy 1/4-es versenyen a lancia-t teljes shottal? Érdekes ellenfél lenne az audiknak... 
Re: DCS (62)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 12:36:04 (72
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én emlékszem ilyenre Zoli...volt valami NSX egy versenyen...jah az is az övé volt..nem szoltam Mosolyog  
Re: oioio-1 (69)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 10:56:35 (71
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért a 80-120 idő az igazán jó remélem idén nekem is ilyen lesz. 
Re: DCS (62)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 10:39:04 (70
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igen, en sem igazan ertem, hogy miert kell leszolni mas jarmuvet. Foleg, hogy igen utos az eredmeny... 
Re: oioio-1 (69)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 06:46:52 (69
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Norbi !

Volt már olyan amikor a saját autódon kívül valamelyik másik is tudott jót menni vagy esetleg elismerésedben részesült?  
Re: EclipseGST (67)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 00:34:34 (68
Felhasználói profil
11.91 @ 191
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kacsint  szívesen ! 
Re: DCS (63)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 00:33:54 (67
Felhasználói profil
11.91 @ 191
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hat legalabb ja .. jó nagy ...

280-300 az a 350 inkabb nem ? kezdeti 2esben 440 hez képest a 3. ban 280 az igenis túró  Széles vigyor

 
Re: ave (61)
válasz erre előzmények 2007.01.11. 22:58:51 (66
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"Nitro nelkul is lehet 400-450 loero, nagyobb nyomas mellett."

És akkor még ott van tarcsiba a dupla nitro Mosolyog
 
Re: ave (61)
 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.11. 22:17:07 (65
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Csao
igen jól látod..,köszi...:-) 
Re: Spoon (64)
válasz erre előzmények 2007.01.11. 22:04:22 (64
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért kímélős rajtal is a 0-100 sem gyenge produkció  Széles vigyor  
Re: DCS (62)
 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.11. 21:29:54 (63
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszönöm a bizalmat ,ez kedves Tőled!! 
Re: EclipseGST (57)
 DCS
válasz erre 2007.01.11. 21:28:40 (62
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sziasztok
Ez a mérés 0 fok körüli hőmérsékleten történt és harmadikban lefagyott a nitro....Tehát harmadikban csak a benzin ömlött az autóba nitro nélkül ezért lett a váltás után ilyen rossz! De ajánlom mindenki figyelmébe a 80-120 -ig mért időt!!!!!
Csaba
Ave Köszönöm!! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.11. 21:00:17 (61
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat igen, ezt neztem en is. Szerintem 150-es shot.
De, hogy 350 loero turo-e, hat..   Kacsint

Logikus, hogy ekkora shotot nem max toltonyomas mellett tol be a motorba.
Nitro nelkul is lehet 400-450 loero, nagyobb nyomas mellett.

 
Re: EclipseGST (60)
válasz erre előzmények 2007.01.11. 20:54:22 (60
Felhasználói profil
11.91 @ 191
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mekkora shot volt rajta ? nitró nélkül túró lett a teljesítménye .... pedig könnyű is... 
Re: ave (59)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.11. 19:42:35 (59
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat, ezugyben en nem fogadnek ellene. 
Re: EclipseGST (57)
válasz erre előzmények 2007.01.11. 19:26:26 (58
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Áhh, azt se végig, a felénél elveszi a nitrot!  Széles vigyor  
Re: EclipseGST (57)
válasz erre 2007.01.11. 18:46:08 (57
Felhasználói profil
11.91 @ 191
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
1/4 et nem bír .. csak 1/8 ot  Széles vigyor DD 
válasz erre 2007.01.11. 17:41:16 (56
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Na ez azért nemsemmi, kár hogy nincs végig meg a futam...

Ez direkt lett idáig rejtve ???  Széles vigyor  
válasz erre 2007.01.10. 09:02:25 (55
Mazda RX-7 turbo (2nd gen)    10.26 @ 118    (2004.04.28.)
0 rollout
1/8 ET:   10.26 @ 118
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   8.08
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hahh, bízom benne hogy idén kerül emellé az "űridő" mellé egy valamivel jobb is  Széles vigyor   Széles vigyor   Széles vigyor  
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.08. 19:18:48 (54
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Te figyuzz, nem OLVASOL???

AZT KERTEM, ITT NE VALASZOLJ!!

Dühös  
Re: Pityukaaa (53)
válasz erre előzmények 2007.01.08. 17:55:31 (53
Felhasználói profil
12.90 @ 171
Uhh,sory kicsit el nyomtam válasz erre arra ment a klik,okés hát jobbulást,de ha lesz valami mindeképen jelzel itt a forumon nem? 
Re: ave (52)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.08. 16:38:06 (52
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most nem azert, de ez hogy kapcsolodik ahhoz, amire valaszoltal?
Ez a topic a meresek kommentalasara valo!
Itt ne is valaszolj, legyszives!   Az ilyen kerdesek mehetnek nyugodtan a nagytopicba (http://timeslip.hu/forum.php?thread=3)


A kerdesre valaszolva: elegge beteg vagyok sajnos.  Ha meggyogyulok csutortokig, es marad a jo ido, akkor lehet, hogy lesz meres.  Meglatjuk. 
Re: Pityukaaa (51)
válasz erre előzmények 2007.01.08. 16:05:03 (51
Felhasználói profil
12.90 @ 171
Hello Ave! nem csinálsz a hétvégén 1 mérést?? egész jó idöt mondanák mostanában...vagy valamikkor jó lenne valami ksi mérés Széles vigyor  
Re: ave (49)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 23:30:22 (50
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha tüskét akartok akkor ez elég fasza Mosolyog  Nagyobbat tol mint az egyes teteje, pedig ott is tapadt végig.
http://www.timeslip.hu/diagram.php?car=0408&lang=&speedunit=kmh&lengthunit=m&massunit=kg&dtformat=eeeehhnn&mp=13&rollout=0&tav=1p8&kg=1230&k0a=100&k0b=100&k1a=100&k1b=100&k2a=100&k2b=100&k3a=100&k3b=100&k4a=100&k4b=100&k5a=100&k5b=100&k6a=100&k6b=100&k7a=100&k7b=100&k8a=100&k8b=100&k9a=100 
Re: ave (49)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 20:03:34 (49
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tenyleg tol, amig elforognak a gumik.   
Re: voszi (47)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 18:25:51 (48
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
pl. a hármas elején a tüske jól kivehető, messze kiemelkedik a környezetében mérhető tényleges gyorsulási értékekből.

mindig tanul vmit az ember.  Mosolyog  
Re: voszi (47)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 18:23:46 (47
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tűnik első ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig. 
Re: ave (43)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 16:01:27 (46
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Pontosan. 
Re: Atommanó (44)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:39:22 (45
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Jó nagy és nehéz lendkerékkel kicsit lehetne javítani ezen  Mosolyog  
Re: Atommanó (44)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:37:59 (44
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?  Szemforgató  
Re: ave (43)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:31:38 (43
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az nem leesés.   Kemeny kuplunghasznalat eseten minden auto rant egyet a kuplung felengedesekor, attol van a tuske, meg harmas elejen is van ilyen.
Kettesben azert nem olyan magas a zold tuske, mert a kerekek egy picit el is forogtak.   Emiatt a piros tuske nem olyan hegyes, a teljesitmeny (zold) ugye meg ahhoz kotodik eleg szorosan.

Nem nagyon tudom jobban korulirni. 
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:29:13 (42
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez még a gyári kuplung volt, és ki is bírt kb 5-6 futamot  Széles vigyor  aztán kapott egy négyágú whistler tárcsát... 
Re: Atommanó (40)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:27:37 (41
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A GT váltóáttételezése nem volt ideális ehhez a konfighoz. Hosszabb egyes és rövidebb kettes kellett volna, 2. elején nagyon visszaesett a fordulatszám.

 
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:58:54 (40
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én még nem látom át teljesen kristálytiszten ezeket a diagrammokat, de nem lehet, hogy a kuplunggal nem okés valami???  Szemforgató  
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:53:52 (39
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
megnéztem a diagramodat, igen jót tol a szerkezet! érdekes, ahogy kettesben leesik a gyorsulásod fél mp után! mi lehet az oka? 
Re: Rafi (38)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:12:26 (38
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Király, hogy szétoffoljátok a mérésem kommentjét  Dühös  
Re: Atommanó (37)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 11:53:20 (37
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vótam már ott is...
Csak ott sem volt egyértelmű, hogy mi alapján számolnak, ha csak simán 4-ben végigtolják...aztán mondanak egy számot...
lehet, hogy nekem egy 2-es fokozat fogaskereke van a négyes helyén...akkor szóval minél rövidebb a váltód annál több lóerős a mocit...mekkora tunying már... Cartman  Hö?  
Re: Sirk (36)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 10:51:33 (36
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Teljesítmény mérésére pad való  Kacsint
G-mérőnél bőven elég akár 3.-ban alulról redline-ig pörgetni. 
Re: Atommanó (35)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 09:14:51 (35
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát amit én tok, hogy ilyenkor több verzióban kell mérni...5-ben végsebesség, meg 4, ben húzatva végig...kell valami jó pár mérés, hogy ezt meg lehessen állapítani...de hol menjek én végsebességet sima egyenes úton...ezért ezt hanyagolom... 
Re: Sirk (34)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 08:58:07 (34
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha G-mérővel kifejezetten a HP-ra vagy kiváncsi, nem kell rajtolni meg egyebek. 4-ben szépen nagyon alacsony fordulatról eltolod neki, hadd pörögjön föl, így nem szól bele ez sem.

Most persze csak belekotyogok, visszaolvasás nélkül  Mosolyog  
Re: Atommanó (33)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 08:12:24 (33
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jó, de én arra lettem volna kiváncsi, hogy ha jobb a tapadás, akkor ugye nagyobb a mérhető G, és ezáltal a gyorsulás is...magyarul a kütyü is több lóerőt fog írni??? Szemforgató  
Re: voszi (32)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 01:12:19 (32
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
elnézést, ezt Antinak szántam.  Széles vigyor  
Re: voszi (31)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 01:11:19 (31
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tapadáson semmi sem múlik, így van. a teljesítmény az erőből számolható, az meg a tömeg és a gyorsulás szorzata, tehát pusztán a tömeg és a "G érték" ismeretében a teljesítmény számoható. (nagyon heurisztikusan.) 
Re: ave (6)
 POS
válasz erre előzmények 2006.12.31. 18:08:05 (30
Felhasználói profil
11.77 @ 196
Köszi! 
Re: ave (29)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.31. 18:01:20 (29
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez az a meret, amiben nekem megvan. (kicsit jobb, mint ami alabb latszik)
http://timeslip.hu/files/topfuelrun_datalog.jpg
 
Re: POS (28)
 POS
válasz erre előzmények 2006.12.31. 17:01:16 (28
Felhasználói profil
11.77 @ 196
Ez nincs meg véletlenül nagyobb felbontásban? Vagy bármely másik TF log? 
Re: ave (27)
 ave
válasz erre 2006.12.31. 13:57:14 (27
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azaz.  Mosolyog
De itt van egy masik TF log is, igaz ez europai, 5.2 mp koruli 1/4, 470 km/h koruli celvonalival.



A zold a becsult leadott teljesitmeny, 5700-rol esik le a legellenallas novekedesel (es a gyertyak fogyasaval, stb...)
A lila az kompresszornyomas a vegen 36 psi korul van.(2.5 bar)
A fekete a motorfordulatszam.  Amig csuszik a kuplung, addig 6900 korul van, az osszezart kuplunggal meg elforog 7500-ig.
A kek a sebesseg, jol lathatoan 300 km/h felett kezd csokkeni a vonal meredeksege, 2.5 mp utan.
Ebbol atlaggyorsulast szamolva, 3.4 g jon ki az elso 100 meterre.
De ez Europa, es nem is az elvonal.  (Asszem a log valamelyik holgyversenyzo egyik futamarol keszult) 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  39  40  41  42  43  44  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!