timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  40  41  42  43  44  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2006.12.31. 08:39:36 (26
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Super Comp Dragster (Ulrike Golde)     6.52 @ 197    (2006.04.16.)
0 rollout
1/8 ET:   6.52 @ 197
1/4 ET:   9.85 @ 227
0-100 km/h:   2.73
80-120 km/h:   1.08
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Csak nem a R&T 5-6 évvel ezelötti Kings of the 1/4mi cikkére gondolsz?  Mosolyog  
Re: ave (25)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.28. 12:34:11 (25
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Super Comp Dragster (Ulrike Golde)     6.52 @ 197    (2006.04.16.)
0 rollout
1/8 ET:   6.52 @ 197
1/4 ET:   9.85 @ 227
0-100 km/h:   2.73
80-120 km/h:   1.08
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat igen, van kamu rendesen.  Mosolyog

Amit en lattam TF logot egy 4.5 mp-s futamhoz, tehat egy igen jo eredmenyhez ami tartozott, az 4g,  tobb mint 120 meteren at, de utana nagyon meredeken esik, a vegen mar alig gyorsul. (0.5 g alatt)

Fekezesrol nincs meresem, ott csak szoveges inputom alapjan mondom, hogy 5g es afeletti lassulasrol beszelnek.
Ami biztos: 300 km/h-nal 1 ernyo kb. 2g-t tud lassitani.  (Ilyet mar mertem: Patriot jet-dragster)
Ebbol kiindulva 500-nal 2 ernyo siman foghat 5g-t is. 
Re: Rafi (23)
válasz erre előzmények 2006.12.28. 10:05:25 (24
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Jeep CJ7     6.33 @ 190    (2005.10.22.)
0 rollout
1/8 ET:   6.33 @ 190
1/4 ET:   9.78 @ 228
0-100 km/h:   2.39
80-120 km/h:   1.16
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát a többi nem tudott ilyet az egyszer biztos. 
Re: Rafi (22)
válasz erre 2006.12.28. 08:46:55 (23
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Super Comp Dragster (Ulrike Golde)     6.52 @ 197    (2006.04.16.)
0 rollout
1/8 ET:   6.52 @ 197
1/4 ET:   9.85 @ 227
0-100 km/h:   2.73
80-120 km/h:   1.08
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A múltkor azt hallottam az egyik tematikus adó autós-műsorában, hogy a top-fuel-ek rajtnál akár 5g-vel gyorsulnak és a végén 5.5g-vel fékeznek.... ugye ez kicsit túlzás... ?!?!?!  Cartman  
válasz erre 2006.12.28. 08:43:25 (22
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Jeep CJ7     6.33 @ 190    (2005.10.22.)
0 rollout
1/8 ET:   6.33 @ 190
1/4 ET:   9.78 @ 228
0-100 km/h:   2.39
80-120 km/h:   1.16
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hmmm... időről időre mindig visszatérek ehhez a méréshez.
Mekkora rajt !!!!  Hö?   
válasz erre előzmények 2006.12.26. 21:21:51 (21
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Érdemes ezt megnézni:
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0085&car2=0074&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=

ugyanaz a motor, váltó, az Vectra kb 150-200 kiló minuszban lehet.

Ha jól tudom a motorral volt valami gubanc, késöbb tuningolták és kiderült, valami nem stimmelt a blockkal...aztán lehet tévedek...de tényleg annak idején nevetség tárgya volt ez a mérés.
Ha megnézitek a 100LE-s Vitóval jobb időt mentem, úgy hogy befulladtam állandóan a rajtnál.  
Re: ave (20)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.26. 16:16:42 (20
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor pedig kb. max a valtoval van bibi, vagy jobb vezetessel lehetett volna tobbet kihozni. 
Re: hobizoli (18)
válasz erre 2006.12.26. 15:39:47 (19
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
félig OFF:
c20ne ?  Mosolyog  Ez van az én Omegámban is  Mosolyog  De ott manuális váltóval és hátsókerékhajtással.
Lomha dög, 3000rpm fölött nem megy. Viszont az alacsony nyomatékcsúcs és az állati hosszú áttételek miatt (5.ben 3000rpm -> 125km/h) egész kényelmesen autózható. 
válasz erre előzmények 2006.12.26. 15:17:50 (18
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ja, huje vagyok  Széles vigyor  , a C20NE az 115lojj, es az a kereken van kb 90 
Re: hobizoli (17)
válasz erre előzmények 2006.12.26. 15:15:14 (17
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
~90 korul lehet 
Re: ave (16)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.26. 14:02:43 (16
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tudod, hany loeroes ez a 2 liter 8szelepes motor gyarilag? (fotengelyen) 
Re: Sziszi_ (15)
válasz erre 2006.12.26. 13:51:39 (15
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem ez az autó nem volt tökéletes műszaki állapotban. A gyári érték 0-100 km/h: 12,  ezt sikerult nekem is mérnem mikor kipróbáltam, igaz az nem hivatalos merés volt, de a 13.47 akkor is soknak tűnik. 
válasz erre 2006.12.25. 11:15:28 (14
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT ($opper)     9.97 @ 123    (2006.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 123
1/4 ET:   15.19 @ 152
0-100 km/h:   7.21
80-120 km/h:   4.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez nagyon jó eredmény egy Punto GT-hez képest.
Ennek a GT3-asnak a gyári gyorsulása kereken 8 másodperc 0-100km/h-ra, ehhez képest sikerült 7.2-re levinni egy jó rajttal és egy "kis chiptuninggal" - az 1/4 mérföldes célvonali sebesség is meglepően magas.

 
válasz erre 2006.12.25. 10:12:56 (13
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Renault 5 1.7i turbo    10.15 @ 121    (2006.12.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.15 @ 121
1/4 ET:   15.43 @ 150
0-100 km/h:   7.25
80-120 km/h:   4.56
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Városban jól lehet vele autózni  Mosolyog  
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.25. 09:35:07 (12
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 1.7i turbo    10.15 @ 121    (2006.12.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.15 @ 121
1/4 ET:   15.43 @ 150
0-100 km/h:   7.25
80-120 km/h:   4.56
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A hasznalt nyomashoz kicsi.  Mosolyog
Szep a csucsteljesitmeny, de az, hogy ennyit essen a teljesitmeny a fordulattal az nem tul celszeru.

Van rajta egy egyedi IC is, de a motor stock, amennyire emlekszem. 
Re: Rafi (11)
válasz erre 2006.12.25. 09:24:49 (11
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Renault 5 1.7i turbo    10.15 @ 121    (2006.12.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.15 @ 121
1/4 ET:   15.43 @ 150
0-100 km/h:   7.25
80-120 km/h:   4.56
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kicsi ? Mihez képest kicsi ?  Mosolyog
Ennek a motornak a gyári teljesítménye 120lóerő körül van ami max 100whp lehet, de a mérésen 120-130whp-ig is felmegy a teljesítménygörbe. Volt más változtatás is a konfigon vagy csak fel lett tekerve a töltőnyomás ? 
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 15:09:15 (10
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Felul ez olvashato:
"Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni"

Mielott belepsz a topicba ez van a neve ala irva:
"A mért futamokról, a diagramokról lehet itt beszélgetni."

Ez a topic arra valo, hogy a muszeres meresekhez tartozo kommenteket gyujtse.
Illetve, hogy azokat konny legyen megtalalni.
Mert ha mondjuk en hozzaszolok Falco egyik tokregi futamahoz, azt senki nem fogja olvasni.
Igy viszont amolyan "reverse lookup" modszerrel visszafele talalod meg, hogy az adott komment mire is vonatkozott.

Szoval ilyeneket  a "Hazai gyorsulási versenyzés" nevu gyujtotopicba lenne celszeru.
De meg a visszajelzesek topic is szoba johet. 
Re: szabyk RST (9)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 14:21:44 (9
Felhasználói profil
9.78 @ 238
hová írnám? Hö?
pont az ideje miatt írtam....... 
Re: ave (8)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 14:05:33 (8
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt miert IDE irod?!    Összezavarodott

Na mindegy.   Az elso mas tollaval ekeskedonek tunik!  Mosolyog     Az A14BBT egy angol tuningceg demo autoja.  Allitolag mertek neki 36psi-vel 300 loero koruli teljesitmenyt is.  Persze 1/4 merfoldon ezt a nyomast nem probaltak ki sosem.

Na mindegy, egy ideig marad, hatha Andy baratom regisztralt.   Mosolyog  
Re: szabyk RST (7)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 14:01:06 (7
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ave,

ki is ez a garrett123????? Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  
Re: ave (1)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 13:25:48 (6
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez ebben a topicban egy kicsit off, de ha mar a kerdes itt van, megvalaszolom.  Mosolyog

Race Tech cuccom van, ket muszert hasznalok egyszerre.

Tapadason nem mulik semmi teljesitmenymeresnel.
Amikor en szoktam neha valakinek teljesitmenyt merni, kifejezetten kerem, hogy ne is induljon nagyot, kb. 40-nel 3-asba es onnan padlo. Igy megvan az egesz teljesitmenygorbe mintha gorgospad lenne.  Nem tokeletes pelda, de valami hasonlo: http://timeslip.hu/img/pic_BMWbenzingaz.gif

Tapasztalatom szerint minel tovabb kell huzni a fokozatokat.  Persze csak addig, amig legalabb akkora gyorsulasra kepes mint kettesben lenne.  Ez tipikusan azt jelenti az eros FWD autoknal, hogy egyest kettest addig a sebessegig erdemes huzatni, amig tart az adott fokozat.
pl. Ha kis gazzal mondjuk egyesben 64 km/h az 7200 rpm, es 7200-nal mar tilt, akkor 60 korul erdemes valtani. 
Re: Atommanó (5)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 11:33:45 (5
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az időmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegű:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: Rafi (4)
válasz erre 2006.12.22. 19:19:06 (4
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hű de jó kis mérés volt és az akkori konfighoz képest nem is ment rosszul a gép.
(0.8bar + kis intercooler + gyári map + katalizátor + UTCAI GUMI!)
A kocsi bruttó súlya helyesen (a későbbi mázsálás alapján) nem 1070kg, hanem 1100kg ! 
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.21. 09:48:44 (3
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ja, latom. Kosz, hogy szoltal, javitom.  Mosolyog  
Re: cacho (2)
válasz erre előzmények 2006.12.21. 09:44:40 (2
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Szia ave!
Na bocs, hogy ilyen gyengébb képességű autóval regisztráltam, de nagyon tetszik az oldal, régóta figyelemmel kísérem. Az én mérésemmel van egy kis hiba. Az autómat összkerekesként tüntetted fel, miközben csak elsőkerekes. 
Re: ave (1)
 ave
válasz erre 2006.12.21. 02:23:16 (1
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Véleményed, kérdésed van valamelyik méréssel kapcsolatban?
Biztos vagyok benne, hogy ami nekem világos, nem biztos, hogy mindenkinek az és ez lehet az én hibám is!  Szóval kérdezz bátran!

Smile  

összesen 2179 bejegyzés
Előző   [...]  40  41  42  43  44  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!