timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 280 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.25. 15:35:18 (114
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Bocsi: hardver 
Re: ESI (111)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.25. 15:34:51 (113
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Petya!

Nem. De mivel majdnem semmi nem változott az autón a két mérés közt, miért fontos? 
Re: NitroPetya (112)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.25. 13:08:30 (111
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hátja.Ennek mértek 195 keréklovat:

Spec:
2.5 EVO3 block, 290/290 cams, 215bhp head, 215 bhp header,
stock exhaust with cat removed, Eisenmann back box, EVO 3Valve springs, EVO3 Stock pistons, slotted cam gears, stock CR.
Volvo 330cc injectors, stock FPR, MAXX AN.

És ez fényévekre van az enyémtől hardwerileg... 
Re: fastcar (110)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.25. 00:38:30 (109
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Igen. A következő mérésedre jelentkeznék. Addig így hagyom a téligumikat.

És hogy ON is legyen:

Nyílt napok az idén:

2007. április 6.
2007. június 11.
2007. október 18.  
Re: ave (107)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.25. 00:35:37 (108
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nem, ez kW.
6.2kW növekmény az majdnem 8.5 lóerő keréken, ami a változásokat illetően elképesztően sok.

Ha igaz akkor 194 ló keréken a vas, ami csak 20%-kal számolva 240 lenne főtengelyen, ami megintcsak hihetetlenül sok.


Utánna megmértük azt is amiért mentem: a superchips 1 lovat hoz és 10Nm-ert visz, úgyhogy felejtős. 
Re: fastcar (106)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.24. 23:42:52 (105
Felhasználói profil
14.84 @ 149


Ez az első dynoday-en mért vs a mai görbe.
Ami változott: lyukas hátsó dob, új rotor és elosztó (de ezek a ringen is megvoltak) és 98-as benzin.

Lehet, hogy a slick miatt kevesebbet látsz? Eléggé lefogja az autót. 
Re: ave (103)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.24. 22:33:57 (102
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Petya!

Szívesen betenném, de nem akarom lelőni a poént.
Tavaly és idén is mérettem padon és nagy különbség van a kettő közt. Próbálok rájönni mitől és ehhez fontos adalék lenne, hogy a nyílt napon ave szerint mit tudott a vas. 
Re: NitroPetya (101)
 ESI
válasz erre 2007.02.24. 20:55:02 (100
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ave!

Tudsz mondani egy teljesítmény adatot a legutóbbi Hringes mérésből? Ma voltam padon és nem nagyon értem a dolgot :O 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.09. 09:20:16 (99
Felhasználói profil
14.84 @ 149
babmérleg :P = babamérleg 
Re: ESI (92)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.08. 14:21:13 (92
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Beküldőktől talán?
A BBS RK-nál abszolút valós volt az adat, babmérleggel lemértem  
Re: etitech (89)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.08. 14:19:47 (91
Felhasználói profil
14.84 @ 149
A lent említett címen az is fent lesz. Asszem ENKEI koppintás/licensz, de tényleg jókat olvasni róla és nincs OZ árban. 
Re: etitech (87)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:29:50 (85
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Juteszembe japánokhoz van olyan, hogy Hijoin. Az is jó könnyű, merthogy vmi márkás japán cuccnak a Kínai koppintmánya. Akinek van az dícséri... 
Re: etitech (81)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:28:18 (84
Felhasználói profil
14.84 @ 149
És az ultra állítólag már nehezebb. Aztán lehet hogy erősebb is arányosan... 
Re: etitech (81)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.07. 10:08:52 (76
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mik vannak?!
Én az utolsó kört lájtban szoktam megtenni, mert ugye olaj, víz, mindenki nyugodjon meg, de a gumiról nem tudtam. :O 
Re: _Tomiboy (74)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.06. 14:45:40 (73
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nyílt napról itt lesz infó:

http://hungaroring.hu/versenyzoiskola/szolg/autos_napok

Én D3-as Pirellit használok, bírja, de hogy mennyire azt nemtom, még elég új. Sztem próbálkozz előbb használttal, aztán ha tudod, melyik milyen, már tudsz választani... 
Re: NitroPetya (71)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.01.11. 14:24:22 (65
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ühh, nem gyenge... 
Re: _Tomiboy (62)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.01.09. 10:28:40 (54
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Én a motorra kérdeztem. Szóval milyen géppel cél a 2:02? 
Re: _Tomiboy (52)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.01.08. 23:05:32 (50
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Milyen / melyik? 
Re: _Tomiboy (49)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.01.08. 09:53:16 (48
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Motor? 
Re: _Tomiboy (47)
 ESI
válasz erre 2007.01.03. 15:44:41 (35
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Csak beírtam a keresőbe és kidobott egy rakatot. Mondjuk a III az ránézésre nehezebb, mint a normál.

http://search.ebay.de/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=superleggera&category0= 
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.30. 01:40:10 (33
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Súlyilag egyszerű utánna nézni:

Audi S8 AVUS 8*18 27lbs~12,3Kg
Superleggera 8*18 17,6lbs~8Kg

nna ez már élből marha nagy különbség!

A terhelhetőségeknek is utánna lehet biztos nézni. OZ-t asszem a y2000 kft forgalmaz, ők tudnak infókat, Audi ügyben meg ha nincs ráírva, kéne keríteni vmi ETK szerűséget... 
Re: NitroPetya (32)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.29. 02:04:12 (31
Felhasználói profil
14.84 @ 149
És mégegy csak akkor rohannom kellett:

Ha jóval több fékolajat akarsz majd megmozgatni (több dugó, nagyobb felület), lehet hogy kell majd főfékhengerből is nagyobb, mert nagyobb úton fog fogni a pedál. Meg persze egy fékerő szabályzó is kellene a felborított fékerő-egyensúly miatt.
De ezeket ráérsz majd a végén kitapasztalni ha fent vannak már a malomkerekek  Mosolyog  
Re: ESI (29)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.28. 17:01:22 (29
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Jó ez!
A nem kétrészes fúrt simán megreped, a kétrészes nem:

http://kep.tar.hu/netovabb/27673322#2

Meg így kisebb a rugózatlan tömeg is, ami szintén fontos, főleg rossz utakon, meg asszem hűlni is sokkal jobban tud. Azért van lazán illesztve mert a két anyag kétféleképpen fog deformálódni a hőtől. Az E46M3-on is ilyen van gyárilag pl.

BBS-t a Good kft forgalmaz: http://www.goodgumi.hu/, de tegnap ránéztem az ebay-re és 5x100as lyukosztású (az Audi ilyen?), 8x18-as Superleggera 800EUR-ért megy bolt szinten. Volt gumival is használtan 600-ért.
De nézd meg a ttm-felgen.de oldalt is, nekem ott sikerült bevásárolnom elképesztően olcsón.

Felni súlyokat találsz a wheelweights.net oldalon, érdemes szétnézni, ha megvan hogy mik szerelhetők fel az autóra! 
Re: NitroPetya (26)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.28. 00:33:37 (25
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ahogy nézem csak 93-as van belőle, úgyhogy fékezhetnék vele kétkeréken  Széles vigyor
A most használt S02 és S03 csak 89-es (580kg). Bár amennyit mostanában megyek vele, lehet, hogy csak 2008-ban lesz aktuális :P 
Re: carlosracing (23)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.27. 16:03:09 (22
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Én is azt vettem végül.
A TTM-felgen.de oldalon szokott leárazás lenni, itt akadtam rá a 16x8-as BBS RK-ra aminek darabja nem volt 25kHUF és csak 7 kg. Igaz, hogy egy nyár után az egyik megy görgőzni, mert vmi halovány deformációról beszélnek a gumisok  Szomorú
Igen, a jobb első kerék az  Szomorú  
Re: Falco (21)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.27. 14:44:13 (20
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Petya!

Nemrég néztem, hogy az OZ superleggerákat szórják ki szaréhugyé az ebay-en. Jön az Ultraleggera, kell a hely.  
Re: NitroPetya (19)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.26. 12:33:07 (18
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Érdemes egy pillantást vetni a tyretest.com helyezettjeire :-)
Ahhoz képest kifejezetten olcsó választás a Toyo... 
Re: ESI (17)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.26. 12:31:12 (17
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Bp-en lakom, kell az oldalfal  Mosolyog
Viszont az plusz súly jól sejtem? 
Re: carlosracing (16)
 ESI
válasz erre előzmények 2006.12.25. 14:56:16 (14
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Némileg OFF:

Yas!
Mit mondasz T1R vs T1S ügyben. Nekem volt T1S és az S02-höz képest szárazon puhának, kenődősnek éreztem és az oldalfala is gyengébb volt. Vízen talán meg is verte az S02-t, ott nem volt gond.
Csakmert 30 alatt van a gumik.com-on a 225/45R16 és van két szálszakadtam idén  Szomorú  Szomorú  Szomorú  Szomorú  Szomorú  
Re: carlosracing (13)
 ESI
válasz erre 2006.12.23. 21:53:14 (11
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Sziasztok!

Ave gratula! Király az oldal!
Kicsit megpromótáltam az oldalad az amcsi M3 fórumon, elbüszkélkedtem a mérésemmel. Most nézem a videót kb 25-ször  Mosolyog  

összesen 280 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!