holnap reggel viszem a gyartohoz. a gyari valami bncbol lehet, en CrMobol szeretnem ezt, termeszetesen edzve, nitridalva. elvileg birnia kellene. a kupplungtarcsam kozepet is ok vestek, az CrMo4 es az pl nincs edzve...
gondolkodtam meg azon, hogy fotengelyt cserelek, mert ennek a dizelnek 95,5 a lokete. Tudnek bele 86,4-es loketu fotengelyt. Akkor igaz bar hogy kissebb lenne kobcentiben, de nem lenne ekkora nyomateka. Csak ismeretlen vizekre nem akarok evezni... vivodok, mert nem akarom elveszteni a nyomatekot, azaz nem teljesen, de jo lenne ha jobban tudnam forgatni (habar a logban volt 7000 mikor eltort a kerek) de mondjuk a v6 2,5tdi-nek is 86,4 a lokete... meg nem tudom de valamit csinalnom kell ha ebben maradok meg egy darabig.
dede, most egy 51/65 a/r0,3 turbina oldalu es 42/68komp oldalu csiga van fenn... holnapig az uj az 55/65 a/r0,6 es a komp az 54/82. a komp lehetne egy picsit kisebb, de ez ilyenre sikeredett. tavaj volt fenn ilyesmi, akkor tekeredett meg a fotengelyem, es hagytam ki 3-4 versenyt. az elsotol a 4. csapig 6 fok lett a fotengelyben. hogy nem tort el nem tudom... de szerencse. most sztem jo lesz mar
en is efele gondolkodom mert ha feljebb van ugyan az a teljesitmeny akkor az kissebb nyomatek. ha csak 500al tolom feljebb akkor mar jo vagy sztem, de nem 500al fogom
az audiban a 3.0 az hossz motor. Lenne egy megoldas, hogy mindent atpakolok egy olyan regi kockaba mint ami Schuszinak van, csak elsokerekesbe, es limoba mert az konyebb. De akkor elorol kell kezdeni mindent, futomu, etc etc... nem kivanom mar... valahogy ezt porbalom megtakolni.
Sokat gondolkodtam hogy milyen eros kereszt valto va, de ami eros, az nem dizel, es igy nem jo az attetel.
Egyebkent nem kell 5.et kapcsolnom, legalabbis tavaj nem kellett. Azert kapcsoltam most, mert nem latszott a cel addig tolta mindenki, ameg a bolyak tarottak, ott mar tuti vege volt
teljesen mind1. 92tol egyforma minden 5 sebessges valto, illetve valto belso dizelen. mikor g3bol g4 lett, akkor kicsit valtozott a haz, lett rajta egy ful a billenesgatlonak... egyebkent EWT a valtokod
diff 3,16
1. 3,78
2. 2,04
3. 1,3
4. 0,9
5. 0,7
sajna nincs. ettol ujabb (erosebb) 5os valto nincs. lenne a 6 sebesseges, de egyreszt qrva draga, csak 2 tomegu lendkerekkel van, akkor meg azt is kellene gyartani... annyibol mar uj belsejet csinaltatok ebbe a valtoba.
22es csapdaja nekem, mert hosszu attetel kell, mert dizel, de minel hosszabb az attetel annal konnyebben fogazodik le... pl nekem az 5. 0,7 es a difi 3,16
4bol 5be kupplung ki, felporgott, vissza 4, felporgott, aztan gurulas...mindez olyan 370-380 meternel. hogy a 3. akkor tort volna el mikor mar epp vettem ki, es annak a darabjai, belekezdtek a 4.be, meg az 5.be, vagy visszafele tortent, nem tudom...
nem igazan mondanam hogy tapadas nelkul, nem 1-2vel van baj. Erdekes modon azok sertetlenul megusztak... ez a fogvandorlas, es belekap dologban meg az is erdekes, hogy ugyebar az 5. az hazon kivul van... lehetek olyan szerencsetlen hogy valahogy kiment oda egy darabka, es azert fogazodott le?? mar nagyon nem is erdekel.
egyebkent olyan 450Nm max 500... de azt nem hiszem.
Nehogy azt hidd, hogy egy komoly dizel kevesebbe kerul mar mint egy komolyabb benzines.
Sztem most ki kell hagynom 1-2 versenyt mire elkeszulnek az egyenes fogaskerekek. Abban jobban bizom mint ebben a ferdeben, mert ott nagyobb feluleten kapcsolodnak a fogmodulok.
Falco a legjobb idom az 13,1 lett, de nem oszt vagy szoroz
gyakorlatilag nekem sima meccs volt, azt leszamitva hogy a dontoben az elso helyert, en mar csak begurulni tudtam a celba eltunt az 5. fokozat, es a tobbinek is hulye hangja lett. Valoszinu nem lefogazodott, hanem letort a tengely vege(
"Aki még is úgy gondolja hogy nem vált ilyen kártyát az is lehet 1-8 helyezet és kupát is kap, csak a fent felsorolt kedvezmények nem vonatkoznak rá."
es pontot is? Mert ha igen akkor annak a 3x7 embernek akik kapnak olyan masik kartyat, amivel nincs nevezes, ennek a kartyanak semmi ertelme se lesz. Ha meg megsem kapnak pontot, akkor az inygen nevezes kartyanak nincs ertelme...
mondjuk lehet hogy picit szar napom van. 6. napja fexem tudogyulladassal, ma a szponzorom aki tavaj tamogatott, bejelentette hoyg iden megsen tud. Ez nekem jelenleg csak annyit jelent, hoyg nem tudom mivel elvinni az autom versenyre. igaz bar hogy a hetvegirol lemondtam mar, de nem az osszesrol.
ennek tetejere biznygatod hogy mennyire ertessz a bmwkhez. sajna nem emlekszem rad egyettlen csakvarrol sem, ahol az osok (ruppy, oooo, mad max, don gti) ott voltak. lehet hogy azert mert a hosszutavu memoriam rossz?
"Már jóideje figyelgetem hogy milyen arrogánsan támadsz le embereket. Talán rossz napod van...DE ENNYISZER???? "
nem rossz napom van! csak en is figyelem hogy miket irogatsz, es nem tunnsz tulsagosan hozzaertonek. ezzel meg semmi baj sem lenne, csak eroltetned az igazad.
"Klasszikus elosztófedél(mint pl, a zsigulin..) nincs ezeken a motorokon,ezért ne is keresd!"
"Valóban a tengely végén van egy elosztó,(habár ugyanezt írtam én is) de ez kopó alkatrész nélküli csak jeladó,tehát nincs röpsúly meg rugó,meg ilyenek."
"Tehát az elosztó csak a szikrák szétszórásáért felelős,nem pedig a vezérlésért."
miutan fizikailag ott legresen ugrik at a szikra, az bizony egy eloszto. arrol nem is beszelve hogy milyen jelodobol jonnek ki gyertyakabelek?
"megkapta a jelet a főtengely végén található tárcsáról.(némelyiken a váltóból veszi a jelet)"
a fotengely vegen levo tarcsa az 60-2, es motronic 1.1, 1.3 hasznalja. amikor a valtoharangban van 2db hall szenzor akkor az motronic 1.0 (pl 325i 85-87, 325e)
"Örülök hogy segitesz felfedezni az autóm aggregátját..."
Sajnos nem Te lennel magyarorszagon az elso aki azt hiszi hogy tudja mi van az autoja motortereben, aztan megsem. Egyebkent nem nagy blama, megesett ez mar versenyen is "jonevu" magyar tunerrel is)
"Igen a motronic-on már nincs elosztófedél,a tengely végéről veszi le a jelet."
hm... eleg nagy kepzavarba vagy. ez is m20b25 motor, tehat van gyujtaseloszto, csak a rotor a vtg. vegen van. Az elogyujtast nem a ropsuly hatarozza meg, hanem az ecu.
Amire te gondolsz az a 92tol m50 motorkoddal ellatott motorok amik 1.7es vagy 1.7+ motroniccal jottek ki, azok mar hengerenkenti trafosak, ott mar csak vtg jelado van.
De minek is magyarazom ezt neked, hisz 5 perc alatt kiszeded a tilatast, egy motoronicbol
a visito kerekek db-jet mennyivel kell szorozni ohgy Le-t kapjunk?
ne legyel mar nevetseges! az m20b25 ebben a formaban soha nem lesz 500loero. 1 trafoval? 6250es limiterrel? ennek az embernek arra nem lenne penze hogy a legolcsobb utangyartottban megve a 12 himbat vezermutengellyel, nemhogy kicserelje gorgoshimbara...
meg mielott valaki arra celozgatna, nem vagyunk zolival szexualis viszonyban
DE egyetlen egy versenyzonek is mi a franc koze van a verseny mogotti szervezeshez, es annak anyagi vonzatahoz, egeszen addig meg ot nem erinti?!?!?! Olyan tuti nem lesz, hogy kotelezo legyen vinni valakit. Ha viszel akkor meg csak magadnak teszel jot (media). Nem ertem miert kell mas zsebeben vajkalni. Ugy erzem hogy egy szint eleresehez kell nemi inteligencia, es nem azt nezzuk egymas projectjeben hogy, "huu gecc, milyen draga turbot vett ra, vagy hogy mennyibe kerul a blokk atalakitasa..."! Miert kell minden mogott az anyagi dolgokat nezni? sohasem erettem hogy az embereknek mi faj jobban, hogy mas megteheti vagy, hogy o nem. pedig erdekes lenne ra a valasz!
bocs, ez most kifakadt belolem, mostansag tul sok olyan kerdest kapok, "huu, ez mennyibe van, ilyen jol allsz? de jo neked..."
tudom hogy elsok kozott szoltal... en kozben mar inteztem magamnak 2 ujjat, de marc 24re tuti nem er ide meg mondjuk az elso 2 versenyen a tavaji meg tuti jo lesz
bazdmeg! ennyire hulye nem lehetsz! Ha elolvasod hogy ave leszurt a technikai topicban, akkor juss mar el a hozzaszolas aljaig, ahol belinkelte, a szorolapot!