2,0-2,2 közötti a 60 lábam általában ha ragacs, ha nem. Utána viszont utcai slick gumival 2-ben betonon még elkapar, ha hülyén váltok. Ragacson ezt szintén tudja, de valószínűleg jobban terhelhető olyankor, hisz rövidebb ez az idő. 3.-ban én csak utcán kaparok el és akkor se mindig. Sokat számít egy jó gumi kellő szélességgel (Falken 225/35), egy jó futómű (K-sport) és a jó magyar torsen. Eső esetén viszont gáz van utcán és pályán egyaránt. Én úgy vettem észre több versenyző elmondása alapján, hogy a ragacs utcai gumik tapadását rontja, utcai slicknek nem igazán hoz, viszont pálya slickeknek kedvez. Minden esetre én kedvelem a ragacsot.
Azt hiszem év elején veztengely problémái voltak (nem készült el így vagy tdi vagy sdi tengellyel volt kénytelen menni).
Meg ezzel a kettesből nagy gázzal indulással én nem vagyok kibékülve.
Szóval én valóban ragacson mentem, de Toyo R888 utcai slickel amiről nem vagyok igazán jó véleménnyel! Maki Yokohama pálya slickel ment, még ha vágott is volt.
TDIVento 1100kg mínusz amit kipakoltak belőle minden versenyen. (Enyém 1280kg félig tankolva, ahogy versenyen használom+én.)
Nem, nekem nem volt Vento személygépjárművem.
"mekkora fogadalmak voltak, hogy még erősebb moci megy bele a 400!kg-mal könnyebb Golfba és majd szórni fogja a talán közepes 11 -es időket. Aztán ez elmaradt." Ebből látszik, hogy nem volt olyan nehéz a kocsi, mint ahogy azt az Ave mérésnél feltüntették. Nem is volt kiírva, hogy "valós".
Hú, én mit fogok kapni ezért!
Volt ott több problémája is utolsó versenyen. Átugrott a szíj az adagolónál két fogat. A Wg csiga nem tudott elengedni, mert le lett falazva. Mire kiderült mi a baj, már a vezérlés mászott el. mindegy volt, hogy téli gumi, vagy teli slick, nem ment jobbat. Szerintem túl lett könnyítve a motor forgattyús mechanizmusa és nem lehet jól megindítani a kocsit. Meg erő is kéne még bele. De majd jön Sir Thomas és elmondja mi a helyzet.
Mindig a leggyorsabbhoz viszonyítanak. 11.7 másodpercedhez lett mérve az első versenyen Joe autója is. (Legalábbis nekünk kívülállóknak a tiéd volt a viszonyítási alap.) Aztán ahogy az várható volt egy hasonló súlyú, de erősebb és RWD autótól túl is szárnyalta alaposan. Szóval csak arra akartam célozni, hogy a jelenlegi technika már sokkal magasabb teljesítményt enged meg. Én pl. dupla súllyal vagyok tőled (a kocsit is beleszámítva ) lemaradva egy egész másodperccel. Két dologra lennék nagyon kíváncsi! Az egyik, hogy mit menne a motorom a te kocsiddal, a másik, hogy mit fog menni jövőre a kocsid a "hosszúval".
Én most vettem magamnak ebédet a kínaiban. Szecsuáni körettel + brassói (Nem éppen kínai.) + pekingi saláta. 2380Ft + 2L kóla (300ft) 2700ft. 3-4 óra alatt simán duplázok, tehát a 7000 ft egy hozott ogre étkezésére és italozására nem pénz!
Nekem most éppen sokat fogyaszt, felment 6,8-ra az átlag. Aggódom is mi lehet a baj. Éppen tanácsot akartam kérni tőled, de rájöttem, hogy felesleges meghallgatnom a "12 szokott lenni, de most egy kicsit játszottam és 35 lett" szöveget.
Amúgy mostanában csak úgy hívnak az élő halott. Olyan fáradt vagyok, hogy néha meglepődöm amikor megérkezek valahova, hogy hogyan sikerült.
Egyéb iránt a tucat szarodat nehéz felismerni.
Beugrott valami! Amikor rámvillogtál utána betartottam a kreszt, mert azt hittem pékek vannak az úton!
Jó nyomon jársz! Irány a váci út, iveco, vagy a Lurdy parkolója és mindenki hozhat a mekiből magának ami tetszik. A kordonos kocsitok platójáról meg mindenki megkapja a díját. Levezetésként néhány Bye futam a hungárián. És lehetőleg péntek este...
Elsőnek erősnek tűnt az összeg, de átgondolva érthető.
Kénytelen leszek, mert ha előkerül a Szabyk javaslat és az utastérbe megy ezen túl a szar, akkor úgy 20s alatt kell megfutnom és megállnom, hogy levegőt vehessek.
Télen készítek egy csigát a feladathoz és valószínű kap H hajtókarokat. A futóművemben még akad 1-2 tized. (3-4) De ez már csak a saját kíváncsiságom kielégítését szolgálja. Nem vagyok benne biztos, hogy saját kasznis FWD dízellel megfutható a 11,9s. Persze, ha szétszteroidoznám, akkor sima ügy.
Semmi probléma nincs azzal, hogy ne a pályára menjen a kormunk! De ezt előre kell jelezni, nem a versenyen szólni, hogy nem kéne. Úgy értem szerepelnie kell a kiírásban és a rendezőnek gondoskodnia kell az utcáról beeső emberek részére ilyen terelő lapról vagy csőről. Természetesen nem ingyen!
"azt birom egyébként ,hogy egy olyan valaki javaslata lett elfogadva akinek csak elönye származik belöle."
Drága Zolika! Most, hogy megszólítottál arra kérlek, hogy olvass kicsit vissza és rájössz, hogy nekem, - annak a valakinek aki legalább tett valamit még az olyan szűk látókörű emberekért is mint Te vagy - semmi előnyöm nem származik belőle, hogy lesz diesel kategória. Miért is? Egyrészt mert leírtam, hogy nem fogok jövőre rendszeresen indulni. Ki fogok menni azokra a versenyekre amiket szeretek (KKL), de csak akkor indulok, ha szeretnék egy mért időt. Másrészt, - ha ugyancsak visszaolvasol - azt is láthatod, hogy én szívesebben indulok még jóval erősebb autók ellen is mint pl. Jugó Sylviája és kapok ki tőle, minthogy a dízelek között küzdjek a dobogóra állásért épített AWD autókkal szemben.
Tudod itt van egy olyan folyamat ami azt mutatja, hogy a street kategória így vagy úgy, de elment profiba és ezért az utcai emberek nem jönnek be versenyezni. A profi katokban pedig kevesebb a versenyző mint lehetne. Te a streetbe próbáltad besírni magad egy utólagosan turbósított autóval ami azt eredményezte volna, hogy még jobban kiölöd (Te és a hozzád hasonlók) az igazi Street autókat.
Ha beengedtek volna streetbe, akkor egy olyan ember (Pl. ozoli) javaslatát fogadták volna el akinek ebből előnye származik.
Másrészt amikor azt írtad, hogy Te egy év alatt csak 1s-et javultál és ezért nem lennél veszélyes a street versenyzőkre... Jól tudod Te is, hogy csak elszántság kérdése egy új progit íratni a kocsidra emelt nyomáshoz.
Hogy ki, miért, mit épít, azt nem tudom. Én azért PD-t, mert ezt dobta a gép.
Amúgy építtet a 2008-as AS6 bajnok Varga Olivér egy E30 3.0d bömbit. 2010-ben remélhetőleg év elejétől tud majd menni. Nem biztos, hogy zökkenőmentesen, mert az a hír járja, hogy hajlamosak főtengelyt törni ezek a 30 6D mocik, ha piszkálva vannak. Minden esetre úttörő vállalkozás.
A tököli versenyen az emlegetett füstmentes BMW 3.0D melyik kategóriában ment? Illetve mi a rajtszáma, vagy a tulaj neve? Szeretném megnézni az eredményeit, de ott nincs világos rajtszám rendszer. Ha van infód, vagy másnak azt megköszönném!
Nincs pl.
Ezt mindenkinek éreznie kell. Magára ismerni, vagy nem. Azokra gondolok, akik itt-ott nagy szózatokat zengtek, hogy mi lesz, meg hogy lesz, ha... Az eredmények meg elmaradtak.
Nem igazán fakk abút volt. Pont téged (és a tunered) dicsértelek meg, mert 2009 sokaknál csak az ígéretek éve maradt. "tervezgetek", "gondolkozom róla", "lesz", "ha" ... Ezekre céloztam. És természetesen nem olyan emberekre akik már bizonyítottak. Aztán oda is írtam, hogy kivi vagyok ki veszi magára.
"a nitró eletve egy faszság a dezsőn!"
Meg a turbó is, mert minek bele többlet levegő.
"Joenak se bírta a lengyeleknek és a szlovákoknak sem!"
Nem egy földön kapálunk velük. Azok célgépek és túl lettek feszítve, illetve adódott némi műszaki probléma. A kérdés az volt, hogy lehet -e 12s-es dízelt csinálni füst nélkül. Lehet. Nitro kell hozzá. És 12s-hez nincsen agyon húzva.
"A másik a turbo! Ezeket nem versenyzésre tervezték,az egy dolog hogy mi fölkendácsoljuk!"
Légy nyugodt, ezeket is túlméretezik, mert ha 1200000km-t kell lefutniuk gyári garanciával 30000km-enkénti olajcserével, akkor ott van tartalék. A tuning pedig a tartalékok kihasználásáról szól.
"gyári 3.0 literes mocira való és 1,2 báron megy!Ezek 1,6os nyomáson még egésségesen elmennek!Nem 3 báron!"
Akkor az én 2,5baros nyomásom amit úgy másfél éve tartok, (és még sok ismerősöm is) az vagy nem probléma, ha jól van megvezérelve a geometria, vagy csoda.
"A másik nem kell kimenni a ringre,de menjünk le padlón szegedig!Szétesne!Ennyi!"
Vonzó ajánlat, de nekem nincs mit bizonyítanom. Bár a halászcsárda felkeresése nem megvetendő ötlet.
"figy!12 sec-es dieselt nem tudsz csinálni füst nélkül!"
N2O Nem kell messzire menni, láttunk már rá magyar és Szlovák példát is, de ott vannak a lengyelek is.
"Olyan badarságokat meg ne mondj hogy bírja a gyári mocibelső mert nem!"
Igazad van, nem bírja. Én is és minden más húzott dízeles tartunk magunknál négy mókust arra az esetre, amikor naponta elfossa magát, legyen mivel hajtani. Hú, most kifecsegtem a titkot!
"Sztem ha te is meg én is mennék egy két egésséges kört a ringen szétesne a technika!"
A hungaroring felett uralkodó légnyomás vagy esetleg a földsugárzás okozná ezt, ha máshol (utca, autópálya, 10-15 futamos versenyek...) bírja a folyamatos nyüstölést?
"A te autód turbója is 100 százalékon megy." Nem igaz. Én csak 2,5 bar-on használom, van aki 3,0 bar-on.
"Az enyém is!"
2,3 bar-on mész, hol van ott a 100%?
"Én már nem ölöm a dieselbe a pénzt,mert nem látok benne rációt!"
Ámen!
"Ahhoz hogy én jót menjek szétkormolná magát az autó és a korom nekem 2 hete sokba fájt!"
Valamit valamiért. Miért fájt sokba a korom?
A gtB2260 Audi ami neked van, az kisebb mint a régi gt2260 BMW és az új gt2260 BMW. És kisebb mint a gt23 Merci. Volt/van mindegyik és láttam/mértem mindegyiket.
Az pedig, hogy nincs nagyobb, csak pénz és elszántság kérdése. És nem kell megkeresni a gyártót se. Elég, ha elmész egy turbóshoz és egy régi gt2260 BMW, vagy gt23 Merci turbóra akkora - WG csigáról származó - kompresszor oldalt szerelnek, hogy be se tudod rakni a motorod mögé.
Volt, illetve van, de miután objektív becsukás közben nekiütközött a belső lencse a porvédőnek és berepedt, - majd közölték, hogy az teljesen rendben van, ha neki tud ütközni - kicsit elment a kedvem tőle. Szóval megfelel az a kis szar sony amit idén nyertem. Ha nem nyertem volna, nem vettem volna gépet még pár évig.