timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 51 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.27. 15:42:12 (473
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egy szoban ket hiba, az azert durva egy nyomtatvanyon. 
Re: MazleeDSM (472)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 14:52:05 (472
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Úgy mint a Chalange de ne legyünk rosszmájúak  
Re: Gordi (471)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 12:55:03 (471
Felhasználói profil
13.82 @ 161
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Miért a What ABUT you az vicces 
Re: fota (470)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 10:56:22 (470
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
És a szöveget is olvastátok?
Basszus, azért csak van vhol vki, aki átnézi a helyesírási, vagy elgépelési hibákat egy plakátnál... 
Re: Gordi (467)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.27. 10:08:26 (469
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ÁÁÁÁ M3 küszöbbel. FÚÚÚJ 
Re: Gordi (467)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 08:23:05 (468
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
juni 30 koe.... 
Re: Gordi (466)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 07:50:39 (467
Felhasználói profil
13.82 @ 161
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
BAKKER augusztusban lesz az év leges legfaszáb versenye!! Nézd már meg mennyire iszonyat jó a szürke verda a reklám plakát(szórólap)on azta ku....va

http://www.futam.hu/images/szorolap_nagy.jpg
na ez LOL 
Re: Gordi (466)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 07:47:00 (466
Felhasználói profil
13.82 @ 161
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hova mész legközeleb?? 
Re: civiccoupe (434)
válasz erre 2007.06.27. 07:43:48 (465
Felhasználói profil
13.82 @ 161
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ja valaki azt mondta nem megy neked mostanában a verseny mert annyira hiányzok, gondoltam benézek hátha meglesz a 10 es idő.
A köv versenyre elugrok megnézem a kis csodádat és akkor meglehet az idő is:P 
válasz erre előzmények 2007.06.25. 08:33:52 (434
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
előkerülté pöcsi?

LOL 
Re: Gordi (433)
válasz erre 2007.06.25. 07:51:47 (433
Felhasználói profil
13.82 @ 161
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Istenem de pihentek vagytok. Grat igazán szép telyesítmény. Az, hogy az S2000 nem jó talán kicsit erős még (vagy főleg) a te szádból is. Ami biztos az, hogy drága nekiállni. 
válasz erre előzmények 2007.06.14. 14:15:05 (391
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tmobil2310655 
Re: uno1.6 (387)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:45:27 (390
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem az a lényeg, hogy lefelé nyomja az autó elejét, hanem az, hogy az autó tengelytávjának meghosszabbításával a relatív súlypont közelebb kerül a meghajtott kerekekhez. Vektorokkal gyönyörűen fel lehet rajzolni hogy néznek ki az autóra ható erők gyorsulás közben hogyan tolódik el a súlypont. 
Re: MazleeDSM (389)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:22:02 (389
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mind1, a lényeg a kitámasztó amit ha ügyesen alakitasz még akár lefele is nyomhatja a kocsi elejét és nem kell plusz 200 kilót odapakolni  
Re: Rafi (388)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:13:23 (388
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
a hegesztett gátlók nem változtatják meg jelentősen a gyorsulás közben bekövetkező súlypontváltozást. 
Re: MazleeDSM (386)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:58:09 (387
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia Soma
Tudnál adni 1 elérhetőséget,szeretnék veled beszélni.
Üdv 
Re: soma (376)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:53:35 (386
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem egyszerübb heggesztett gátlókat és kitámasztó kereket használni? 
Re: Rafi (385)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:50:50 (385
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez se rossz, de mi nem pont ugyanerről beszélünk

Egyébként a Te verziódban nem a hajtott kerék fölé kellene tenni a plusz súlyt, hanem kicsit elé ! Egyébként érdekes lenne kipróbálni, hogy egy FWD gyorsulása mennyiben változna, ha pl +200kg-ot az első lökhárítóra szerelnénk (persze úgy, hogy le ne szakadjon).  
Re: Bkori (384)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:31:44 (384
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezt nem ér!!!  Én már évek óta mondom ezt, de vizzel!!!

Rajtnál 150 liter viz a hajtott kerekek fölé, 60'-nál meg mint a lufit kidurrantani!!! 
Re: ave (377)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:24:47 (383
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene"

Rátapintottál az FWD alap problémájára Gyorsításnál mindig minden súl hátra akar menni, ezért van az, hogy minél jobban gyorsul egy FWD annál kevésbé tapad, RWD-nél ez pont fordítva van. 
Re: Sirk (381)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 08:27:31 (382
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igazából ugye ki kéne próbálni
Az extrém ötletnek az lenne a jelentősége, hogy kimozdítsa az autót a nyugvópontról. Ha a kocsiból hátrafelé "kilöksz" egy súlyt, akkor a bódé ellenkező irányba fog elmozdulni tehát előre. Amikor a súly becsapódik a kocsi hátuljába, akkor  már a gumiknak is rá kellene segíteni, viszont akkor már az autó "mozgásban" van és ez a lényeg. Persze ettől még lehet, hogy a gyakorlatban nem működne
 
Re: Sirk (381)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 08:10:42 (381
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akárhogy is gondolok bele, és lehet reggel is van még nagyon, de ez az extrém 5let pont hátrányos lenne az indulásnál
Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene, sőt, még hátrafelé lök az autón, amikor "becsapódik"??  
Re: Rafi (373)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 16:02:10 (380
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
helyes ! 
Re: ave (378)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 16:01:40 (379
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ja... egyszer elmenne Vagy mondjuk Sanya indulhatna úgy is , hogy Falco + Szabyk közben egyszerre kiugranának a hátsó ajtón  
Re: ave (377)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.13. 15:58:07 (378
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tengelytav kapcsan, valoban, a wheelie bar lesz a kotelezo, amit raaroltetek a csavora.  
Re: Rafi (369)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.13. 15:56:20 (377
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De hat a szabalyzat nem is tiltja a rajtnal otthagyni a 200-300 kg-s lapos sulyokat.  
Re: Rafi (373)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 15:39:29 (376
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagy király az autó !elismerésem,de ezt má úgyis mondtam ........ 
Re: civiccoupe (353)
válasz erre 2007.06.13. 14:54:16 (375
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hüjjegyerek, gratulálok  
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:33:46 (374
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem hiszem, hogy erre még nem találtak megoldást a japók  
Re: civiccoupe (372)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:31:49 (373
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ja... van még egy-két extrém ötletem.
Ha például az autó aljára egy sínre egy baromi nagy lapos súlyt raknál (min. 200-300 kiló), amit egy rugóval a kocsi elejére "feszítenél", majd rajtoláskor a súlyt kilőnéd a kocsi hátulja felé, akkor az ugye kilendítené a bódét a nyugvópontról előre, csak akkor kéne kurvanagy gázt adni, amikor a súly nekiütközik a hátfalnak  
Re: civiccoupe (370)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:31:02 (372
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
naja,föleg hogy még a gyári 150 lovat se birja a hajtás... 
Re: Rafi (371)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:27:19 (371
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vagy egy csörlőt a pálya végére... asszem ezt konkrétan nem tiltja semmi

Azért a CRV (v HRV?) -ben érzek némi lehetőséget ;-) 
Re: civiccoupe (370)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:18:06 (370
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
fogaskerék
az jó


nsx kissé drága
beat lehetetlen
s2000 nem jo
crv LOL 
Re: Rafi (369)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:08:29 (369
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tuti hülyén nézne ki, de lehet, hogy segítene valamit a tapadáson  - tulajdonképpen meghosszabbítanád vele az autó tengelytávját, így a relatív súlypont előrébb kerül (közelebb a meghajtott kerekhez) ...

Miért nem egyből fogaskerekű pályát ???

De a fenébe is, miből tartana összedobni egy hátsókerekes hondát ? (Beat, S2000, NSX, CRV?) 
Re: civiccoupe (366)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 13:49:32 (368
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
igen ez a vicces kategóriába tartozik,bár ezt tudtuk,csak hivatolsan nem publikáltuk.
 
Re: GTi-R (367)
válasz erre 2007.06.13. 13:47:34 (367
Felhasználói profil
15.21 @ 141
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
az 1.54-es 80-120 is meredek
grat. 
válasz erre előzmények 2007.06.13. 13:41:53 (366
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
az még lehet vicces dolog lenne,de a franc se tudja


KEZELT PÁLYÁT AKAROK

bár féltengelyem még nincs hozzá 
Re: Rafi (365)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 13:39:59 (365
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
... olyanra gondoltam mint pl a kitámasztókerék....  
Re: civiccoupe (363)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 13:19:42 (364
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mostmár az jön, hogy nem csak az IC hűti valaki a rajtnál, hanem csirízzel keni be az első kerekeket  
Re: civiccoupe (363)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 13:17:24 (363
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
de milyen szabályokat ostromlok?
a tapadás az tutter végét járja
 
Re: Rafi (362)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 12:55:05 (362
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Asszem CCH erőteljesen ostromolja azt a határt, amit még a szabályok betartásával és a gumi tapadásával realizálni lehet. (nálam már ez is SCI-FI, hogy 0.9g-t kezeletlen pályán FWD hogy tud, szerintem hajtja a hátsó kereket is vagy mittomén   .... mindegy....)

Soma autójából viszont SOKKAL jobb idő is születhet. Végülis ha frankó gumit használ, akkor a motor erejének növelésével majdnem egyenes arányban nőhet az elérhető tapadás is - akkor lesz az igazi, ha az első 60 lábon le se rakja majd az első kerekeit  
Re: Bkori (361)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 12:30:27 (361
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Előny...lenne neked is olyan erős a moci mint CCHnak, te is indulnál Soma szintűeket és akkor a 0,9 g szarnak tünne 
Re: carlosracing (360)
válasz erre 2007.06.13. 12:00:21 (360
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sanya, milyen gumma volt ezen? :o)
...és akkor mondja nekem valaki azt hogy a középmoci mekkora előny! Egyforma g-vel indulunk, jesszus! :o)
Gratulaaa te Hondaszobrász! 
válasz erre előzmények 2007.06.13. 11:57:07 (358
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Király !!!  
Re: civiccoupe (357)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 11:14:50 (357
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
rájt 
Re: MazleeDSM (356)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 11:04:00 (356
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
King of Europe Edition?  
Re: Rafi (354)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 10:55:12 (355
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
0-100 fwd-től kemény
grat! 
Re: civiccoupe (351)
válasz erre 2007.06.13. 10:41:45 (354
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sanya ! Tőled már teljesen megszokott ez a hardcore teljesítmény !
Mi az a KOE ed. ? 
válasz erre előzmények 2007.06.13. 08:49:45 (353
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hihi
de szép is lenne

köszönöm 
Re: CRXPali (352)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 08:32:43 (352
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagy Gratula hozzá Hát ha még 100 fölé menne egyesbe. 
Re: civiccoupe (351)

összesen 51 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!