timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 6 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.10.21. 11:43:23 (1512
Felhasználói profil
12.17 @ 180
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha nincs kiforgatva eddig sokat visszaesik a fordulat ami viszont már kevés a következő fokozathoz 
Re: Gubo77 (1508)
válasz erre 2008.10.21. 10:39:24 (1511
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula, jól megy a kis gép, én azt hittem egyébként hogy C20XE van benne Mosolyog szóval így még jobb. Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.10.21. 10:28:34 (1510
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha a G grafikont nézzük,talán egy félmásodperccel lehetne hamarabb váltani,de lehet nem menne jobb időt! 
Re: Robi-ka (1509)
válasz erre előzmények 2008.10.21. 10:16:52 (1509
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azt, hogy, ha kisebb fordulatnál vált, valószínűleg, még jobban visszaesik a teljesítmény a váltások után!
Egyébként meg az alapszabály, h minden fokozatot a lehető legtovább ki kell használni!
(persze ameddig nem gyorsul rosszabbul az adott fokozatban, mint a soron következőben!) 
Re: Gubo77 (1508)
válasz erre 2008.10.21. 07:41:45 (1508
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat"
Nekem a gyorsulási görbéből pont az jön le, hogy akár egy másodperccel korábban is kapcsolható volna minden soron következő fokozat. Mi az igazság, mit nem veszek észre? 
válasz erre 2008.10.21. 05:19:05 (1507
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula,szépen lépeget! Kacsint
Azonban 25-30% lovat beletettél abba a 8 szelepes motorba!Ez nem sámli! Széles vigyor  

összesen 6 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!