timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 6 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.11.20. 22:24:25 (1813
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valóban 1.6 és 1.9 Gti-k voltak. Az MI16-os átépítések 99%-a a Peugeot 405 vagy a Citroen Bx 16 1.9-es, alublokkos 16 szelepes motorjából készült. A 2.0-s MI16-ok az újabb, 2.0 vasblokkos motorok, jóval nehezebbek, a teljesítményük viszont ugyanaz... 
válasz erre előzmények 2008.11.20. 19:28:35 (1812
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az 1.6 meg az 1.9 GTI-k az eredeti motorok. A 2.0 Mi16osok a 405-ösök motorjai ha jól tudom. 
Re: carlosracing (1810)
válasz erre 2008.11.20. 19:11:49 (1810
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Anno ezekből volt 1,6GTI meg 1,9GTI? Vagy akkor ez már motorcserés, mert 2,0GTI? (Azaz a Mi16 már egy újabb, 2literes moci?)
Mostani Peugeot-ok nem jönnek be, olyan lufiautók lettek. Még nagyobb, még több hely...
A régiek viszont arányosabbak nekem valahogy. Egyszer mentem egy 306-os valami sima benzinessel, nagyon jó futómű volt alatta gyárilag! :o)
Grat. ezért a gépért is, vigyázz rá, jó kis régi vas! Mosolyog  
válasz erre 2008.11.19. 15:44:18 (1807
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hehe..ez az autó itt áll mögöttünk a kis utcában! Széles vigyor Kicsi a világ Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.11.19. 15:19:24 (1806
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jól tippelted a fordulatszámot Mosolyog  
Re: NISSAN (1805)
válasz erre 2008.11.19. 06:48:34 (1805
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jó hosszú a 2.fokozat! Vagy esetleg forog vagy 8000-t? Széles vigyor
Jól megy! Kacsint  

összesen 6 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!