timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.09. 10:11:25 (1023
Felhasználói profil
11.20 @ 193
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
köszi Mosolyog
mármint idén vagy 2006ban? 
Re: (1017)
válasz erre 2008.05.09. 08:35:32 (1019
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelző mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegről van szó a gyengébbek kedvéért. Nyelvet ölt

ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérőpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerőn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerő többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt. 
Re: (1017)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.05.08. 22:43:07 (1017
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula a jó időhőz .,..
Azért én 170 kg plusszal mentem ezek szerint... Hozzád képest 
Re: (1014)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!