timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.09. 10:10:16 (1022
Felhasználói profil
11.20 @ 193
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egyenlőre szerintem nem csúszik,amikor szar volt a kuplungom igazából akkor sem csúszott hanem egyszerűen nem is kapcsolt össze. 
Re: (1018)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.08. 23:20:30 (1018
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Btw. kuplungod nem csuszik veletlenul?
Azon gondolkodtam, hogy ez a tokvizszintes gyorsulas 2-esben es harmasban egy pontig erosen emlekeztet arra, amit csuszos kuplunggal mert autoknal szoktam latni. 
Re: (1015)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!