timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.09.06. 20:46:01 (1184
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)     9.13 @ 131    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.13 @ 131
1/4 ET:   14.15 @ 156
0-100 km/h:   5.72
80-120 km/h:   3.82
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
taszáron biztos jobbat mész majd nálam, mivel ma hengerfejes lett a gépezet a kakucsringen Szomorú a 4. hengerem, mint gőzgép funkcionált az utolsó 500 méteren, de hétfőn derül ki mekkora is a baj. csóválom a fejem, hiszen mindez egy tűzkarikás blokkal történt... 
Re: (1178)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.09.04. 13:15:46 (1178
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)     9.13 @ 131    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.13 @ 131
1/4 ET:   14.15 @ 156
0-100 km/h:   5.72
80-120 km/h:   3.82
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Végülis ezek tök reális adatok, gyakorlatban nekem jobb a rajtom, de aztán az első 200 méter közepén jobban mész nálam, aztán meg megint én megyek jobban. De kíváncsi lennék már a sajátomra is, hogy mit mutatna a diagram és a virtuális verseny! 
Re: (1175)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!