timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.05. 21:21:53 (1315
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan 200SX S14 (Jugo)     8.95 @ 144    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   8.95 @ 144
1/4 ET:   13.33 @ 184
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.65
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon cső közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában. Szomorú
A karbon bírta volna a hőt, azzal nincs baj! 
Re: (1312)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.10.05. 11:28:06 (1312
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Nissan 200SX S14 (Jugo)     8.95 @ 144    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   8.95 @ 144
1/4 ET:   13.33 @ 184
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.65
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
OS Giken OS5 meg van rendelve, Kaaz 2way sperrel. Ha szükséges, később karbonkardán, és erősebb féltengelyek. De remélem azok bírják még egy darabig. 
Re: (1310)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!