timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.03.02. 13:27:54 (134
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én hibáztam. Igazad van (negyedmérföldes nézetben nem állítottam át az időtartamot) 
Re: (132)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.01. 23:57:09 (132
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezek egyertelmuen valtasok, mind.

Melyik valtasi pont tunik rossznak?

Van az A4 quattro szinten dizel mocival, de az 5-os valto, nem?
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0388
 
Re: (131)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!