timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.22. 19:25:01 (1527
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az se piti az a 5.5sec 100-200-ra azzal a tömeggel Széles vigyor
Gratulálok! Kacsint Lesz ez még jobb is! Széles vigyor  
Re: (1520)
válasz erre 2008.10.22. 18:00:42 (1525
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Beindul a nagyvas! Mosolyog

"illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón..."

Kezdjed magaddal először! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Lehet olcsóbb! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (1520)
 ave
válasz erre 2008.10.22. 15:05:21 (1523
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat igen, anno meg a Rabaringen mertuk egyszer, lehet elo is asom, hogy lassuk mennyire nem a teljesitmeny a legfontosabb. 
Re: (1520)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.10.22. 14:07:52 (1520
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem tudom mekkora a veszteség én fötengelyen kb 760-780 közé teszem, de ne felejtsük el, hogy ebből a 770Le ben már volt 50 le nitro is, remélem tavaszra megtudjuk csinálni a nitrót is és akkor már a teljes erővel tudunk menni, illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón de ezt még megálmodom. Ami viszont nagyon jól látszik ezen az autón, hogy a gyorsulásban az erő egy igen fontos tényező viszont az " egyébb " más összetevők is legalább olyan fontosak, illetve hogy nem a célvonali sebbesség a legfontosabb hanem az idő, ugyan valamilyen szinten azért összefüggenek, de nem feltétlen egyenesen arányosak. 
Re: (1515)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!