timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.11. 18:01:24 (1771
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)    10.10 @ 119    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 119
1/4 ET:   15.53 @ 145
0-100 km/h:   7.43
80-120 km/h:   5.01
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave, fel tudnád rakni a mérésem?
Előre is köszi Kacsint  
Re: (1767)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.10. 11:30:44 (1767
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)    10.10 @ 119    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 119
1/4 ET:   15.53 @ 145
0-100 km/h:   7.43
80-120 km/h:   5.01
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
>Előnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni..?

Induljunk ki abbol, hogy a TF dragok 300 meterig csuszos kuplunggal mennek, es ok a leggyorsabbak. Mosolyog
Szoval ha a minimalis a csuszas, es kontrollalhato (a TF-ekben az) akkor az hasznos.
De azert eleg sok hatranya van, pl. gyakori kuplung csere. 
Re: (1763)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!